Hè sempre cummandante avè "Desktop" Noti attuali o ricordi di qualchi impurtanti eventi à vene. A so esposizione pò esse organizzata in forma di adesivi chì sò visualizati cù i gadgets. Esploramu e applicazioni più famose di sta classe per Windows 7.
Vede ancu: Clock Gadgets nantu à u "Desktop" per Windows 7
Gadget appunti
Benchè a versione originale di Windows 7 ùn hà un gadget integratu di adesivi, puderia esse scaricatu da a risorsa ufficiale di u sviluppatore di l'OS - Microsoft. Più tardi, a corporazione hà rifiutatu di supportà stu tipu di applicazione à causa di una maghjina vulnerabilità di i Pc à causa di elli. In listessu tempu, ci hè ancu a pussibilità se vulete installà gadgets di adesivi da altri sviluppatori in u vostru computer. Li discurreremu in dettaglio in st'articulu, affinchì ogni utilizatore abbia a possibilità di sceglie l'opzione più adatta per ellu.
Metudu 1: NotaX
Inizià ad esplorà app per organizà e note è ricordi "Desktop" da a descrizzione di u travagliu di u popularu gadget NoteX.
Scaricate NotaX
- Run u luggeru scaricatu cù l'estensu di gadget. In u dialogu chì si apre, cliccate "Install".
- A cunca di NoteX sarà affissata "Desktop".
- Illuminazione à a scrizzione "Header" è cliccate Elimà in a tastiera.
- A didicazione sarà cancellata. Dopu à, in u listessu modu, rimuovi "U Titulu" è "Un testu quì".
- Quandu l'interfaccia di adesivi hè cancellata da e etichette estranee, pudete inserisce u testu di a vostra nota.
- Pudete fà una nota cum'è piacere. Per esempiu, in luogo di l'iscrizzione "Header" vi ponu una data invece "U Titulu" - nome, è in locu "Un testu quì" - u testu attuale di a nota.
- Se vulete, pudete cambià u stile di e note. Per fà quessa, metti u cursore nantu à chjuca è cliccate nantu à l'icona di a chiave chì vene à a destra.
- In a finestra di configurazione aperta da u listinu in goccia di menu "Colore" selezziunu u culore preferitu. Cliccate "OK".
- U culore di l'interfaccia di adesivo sarà cambiatu in l'opzione selezionata.
- Per chiuderete un adesivu, passa u cursore nantu à u so coppiu è cliccate nant'à a traversa trà e icone chì venenu.
- U gadget hè chjusu. Ma ci si deve ricordà chì quandu hè riapertu, l'infurmazioni precedentemente entrate ùn seranu micca salvate. Dunque, a nota inserita hè conservata finu quandu u computer hè riaviatu o NotaX hè chjusu.
Metudu 2: Camaleonte Notescolour
U prossimu gadget di e note chì vedemu nantu à Chameleon Notescolour. Hà un grande potenziale in a scelta di u design di l'interfaccia.
Scarlà Chameleon Notescolour
- Sciffa l'archivio scaricatu in u formatu 7Z. Andate in a cartula "gadget"chì era in ellu. Cè un set di gadgets "Chameleon" per vari scopi. Cliccate nantu à u file chjamatu "chameleont_notescolour.gadget".
- In a finestra chì si apre, selezziunu "Install".
- L'interfaccia gadget gadget di Notecolour di Chameleon hà da vene "Desktop".
- In u shell Chameleon Notescolour cù una tastiera di computer, digita u testu di a nota.
- Quandu vi ponu u cursore nantu à a cunca di l'adesiu nant'à u angu in u dirittu inferiore, mostra un elementu in forma d'icona "+". Deve esse cliccatu se vulete creà un altru fogliu cù note.
- Cusì pudete creà un numeru illimitatu di stracci. Per navigà trà elli, bisogna aduprà l'elemento di paginazione situatu in fondo à l'interfaccia di Chameleon Notescolour. Cliccendu nantu à a freccia diritta à sinistra, tornerà à a pagina, è quandu cliccendu nantu à a freccia puntata à diritta, andate in avanti.
- Sì avete decisu chì avete bisognu di sguassà tutte e infurmazioni in tutte e pagine di l'adesiu, in questo casu, muvite u cursore nantu à u so angulu inferiore sinistra nantu à qualunque stracci è cliccate nantu à l'elemento in forma di croce. Tutte e pagine saranu cancellate.
- Pudete ancu cambià u culore di l'interfacce di l'interfaccia Notescolour di Chameleon. Per fà quessa, sposta u cursore nantu à ellu. I controlli sò visualizati à a destra di l'adesiu. Cliccate nantu à l'icona in forma di chiave.
- In a finestra di configurazione chì si apre, cliccendu nantu à l'iconi in forma di frecce che vanu à diritta è à sinistra, pudete sceglie una di sei culori di design chì cunsiderate di esse i più riesciuti. Dopu chì u culore desideratu sia mostra in a finestra di configurazione, cliccate "OK".
- U culore di l'interfaccia di gadget hè cambiatu in l'opzione selezionata.
- Per chiuderete cumplettamente u gadget, hover u cursore nantu ad ellu è cliccate nantu à l'icona in forma di una croce à a destra di a so interfaccia. Come u analogicu precedente, quandu chjusu tutte e informazioni testu precedentemente inserite si perde.
Metudu 3: Note più lunghe
U gadget di Notes à Parà hè assai simile in apparenza è funzionalità à Notecolour di Chameleon, ma hà una marcata differenza. L'interfaccia di a so shell avè una forma più stretta.
Scaricate e note di più
- Run u luggeru scaricatu chjamatu "long_notes.gadget". In a finestra d'installazione chì si apre, cum'è sempre, cliccate "Install".
- A interfaccia di e lunghe note si apre.
- Pudete aghjunghje qualsiasi ricordu à u listessu modu cume era fattu in u casu precedente.
- A procedura per aghjunghje una nova scheda, navigendu trà pagine, e cancellazione di u cuntenutu hè cumplettamente identica à l'algitimu di azzione chì era descrittu quandu si vene Chameleon Notescolour. Perciò, ùn invichemu micca quì.
- Ma l'impostazioni anu qualchì differenza. Allora attenti à elli. A transizione versu i parametri di cuntrollu hè effettuata cum'è a tutti l'altri gadgets: cliccendu nant'à l'icona di a chiave à a destra di l'interfaccia.
- L'adattamentu di u culore di l'interfaccia hè u listessu cum'è Chameleon Notescolour, ma in Longer Notes, in più, pò cambià u tippu è a dimensione di a font. Per questu, rispettivamente, da e listine in goccia nantu à u persunale "Font" è "Dimensione font" hè necessariu sceglie e opzioni accettabili. Dopu tuttu u setarimentu necessariu sò impostatu, ùn vi scurdate di cliccà "OK"sì micca i cambiamenti ùn prendranu micca effettu.
- Dopu à quì, l'interfaccia di Notes Longer è u font dàbbenu.
- U gadget si chiude, è u analogu discuvi sopra, cliccendu nantu à l'icona in forma di una croce à a destra di l'interfaccia di e note.
Ùn hè micca un elencu cumpletu di tutti i peghi di l'aggiuvatori pussibule per Windows 7. Sì sò assai più. Ma ciascuna di elli ùn hà micca sensu di spiegà separatamente, cume l'interfaccia è a funzionalità di stu tipu di applicazione sò assai simile. Avendu capitu cume una di loro funziona, pudete capisce facilmente l'altri. In listessu tempu, ci sò alcune differenze minori. Per esempiu, NotaX hè estremamente semplice. Pò cambià solu u culore di u tema. Chameleon Notescolour hè più cumpletu, postu chì pudete aghjunghje più fogli. Note più lunghe anu ancu più caratteristiche, perchè in stu gadget si pò cambià u tippu è a dimensione di e note di fonti.