Trasmissione 2.92

Tra i numerosi clienti di torrent, alcuni utenti cercanu prugrammi chì carenu minimamente u sistema operativu. Una di e applicazioni più popolari tra i prudutti di software chì risponde à criteri simili hè a Trasmissione.

U prugramma libaru Trasmissione hè open source, chì permette à tutti di participà à u so sviluppu è miglioru. Differa in u picculu pesu è a grande velocità di u travagliu.

Lezione: Cumu scaricà via torrent in Transmission

Cunsiglii di vede: altre soluzioni per scaricà torrenti

File download

E funzioni principali di u prugramma sò i download è distribuzione di i file via un protocollo torrent. A causa di u fattu chì a Trasmissione ùn carica pesantemente u sistema, u prucessu di scaricamentu di i file esiste relativamente rapidamente.

Tuttavia, u pocu pesu di l'applicazione hè dovutu à u fattu chì hà una funzionalità piuttostu limitata per regulà u prucessu di scarica. In realtà, consiste in a possibilità di limità a velocità di download.

Come a maiò parte di i prugrammi di torrent, a Trasmissione funziona cun i file torrent, i link à elli è i ligami magnetici.

Distribuzione di i file

A funzione di distribuzione à traversu a rete torrent hè attivata automaticamente dopu u lì avete scaricatu u schedariu. Cù stu modu di operazione, a carica nantu à u sistema hè ancu minimu.

Crea un torrent

A trasmissione ti permette d'organizà a vostra distribuzione cù a creazione di un file torrent cù u menu di l'applicazione chì hè dispunibule per u carrughjaru à e chjave.

Benefiti

  1. Pesi pesatu;
  2. Facilità di travaglià cù u prugramma;
  3. Interfaccia russa (77 lingue in tuttu);
  4. U codice sorgente aperto;
  5. Cross-platform;
  6. Velocità di u travagliu.

Inconvenienti

  1. Funzionalità limitata

Torrent client Transmission - un prugramma cù una interfaccia ascetica è un setu limitatu di funzioni. Ma, quì, à l'ochji di un certu tippu di utilizatori, hè u vantaghju di l'applicazione. Dopu tuttu, a mancanza di opzioni raramente usate permette di minimizà a carica nantu à u sistema è assicura i download più veloci è più pratici.

Scaricate Trasmissione gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Scaricate video cù u prugramma di Trasmissione di torrent qBittorrent Diluviu Bitcomet

Share l'articolo in reti sociali:
A trasmissione hè un client torrent compatibile cù un serie di funzioni di basa, cù chì pudete scaricà rapidamente è comodamente qualsiasi cuntenutu da Internet.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Clienti di Torrent di Windows
Sviluppatore: U prugettu di trasmissione
Costu: Free
Dimensione: 12 MB
Lingua: russo
Versione: 2.92