Configurazione di u router D-Link DIR-620

Router Wi-Fi D-Link DIR-620

In stu manualu, noi parlemu cume di configurà u router wireless D-Link DIR-620 per travaglià cù certi di i fornitori più diffusi in Russia. A guida hè pruposta per l'utenti cumuni chì necessitanu di fà una rete wireless in a casa, affinchì funziona. Dunque, in questu articulu ùn parlemu micca di u firmware di l'URD-620 alie varianti di software, tutta a procedura di configurazione sarà fatta cum'è parte di u firmware ufficiali da D-Link.

Vedi ancu: D-Link DIR-620 firmware

I questioni di configurazione chì seguanu saranu considerati per:

  • L'aggiornamentu di u Firmware da u situ ufficiale di D-Link (megliu da fà, ùn hè micca difficiule)
  • Configurazione di cunnessioni L2TP è PPPoE (cù Beeline, Rostelecom cume esempi. PPPoE hè dinò adatta per i fornitori di TTK è Dom.ru)
  • Configurate una rete senza filu, setate una password per a Wi-Fi.

Firmware download and router connection

Prima di fà cuncepisce, scaricate l'ultima versione di u firmware per a vostra versione di u router DIR-620. Attualmente, ci sò trè revisioni diverse di stu router nantu à u mercatu: A, C è D. Per scopre a revisione di u vostru router Wi-Fi, riferitevi à l'adesiu situatu in lu fondu. Per esempiu, a stringa H / W Ver. A1 indica chì avete D-Link DIR-620 revisione A.

Per scaricà l'ultimu Firmware, andate nantu à u situ ufficiale di D-Link ftp.dlink.ru. Vedite a struttura di cartuline. Duvete seguità a strada /pub /Router /DIR-620 /Firmware, selezziunu u cartulare rispettu à a revisione di u vostru router e scaricate u schedariu cù l'estensione .bin, situata in sta cartella. Questu hè l'ultimu file di Firmware.

Firmu di u firmware di DIR-620 in u situ ufficiale

Nota: sì avete un router D-Link Revisione DIR-620 A cun u versione di u firmware 1.2.1, ci vole à scaricà u firmware 1.2.16 da a cartella Old (file only_for_FW_1.2.1_DIR_620-1.2.16-20110127.fwz) è u primu aggiornamentu da 1.2.1 à 1.2.16, è solu da à l'ultimu firmware.

U retro di u router DIR-620

Cunnessione di u router DIR-620 ùn hè micca difficiule: basta cunnesse u cavu di u vostru fornitore (Beeline, Rostelecom, TTK - u prucessu di configurazione sarà cunsideratu solu per elli) in a porta Internet, è connettite unu di i porti LAN (megliu - LAN1) à u connettore di a scheda di rete computer. Cunnesse a putenza.

Un altru elementu chì deve esse fattu hè di verificà e impostazioni di cunnessione LAN in u vostru computer:

  • In Windows 8 è Windows 7, andate à "Pannello di controllo" - "Rete è Spartimentu", a destra in u menù, selezziunate "Cambia impostazioni di l'adattatore", in a lista di cunnessioni, cliccate u "cliccate" per "Proprietà in Rete" è cliccate "Proprietà. "andate à u terzu paragrafo.
  • In Windows XP, andate à "Pannello di cuntrollu" - "Connessioni di Rete", cliccate à dirittu "cliccà" nantu à "Connessione à l'Unaia Loca" è cliccate "Proprietà".
  • In a pruprietà di a cunnessione aperta vedi a lista di i componenti utilizzati. In essa, selezziunate "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4" è cliccate nantu à u bottinu "Proprietà".
  • E pruprietà di u protocolu sò impostate: "Obete un indirizzu IP automaticamente" è "Ottenite l'indirizzu di u servore DNS automaticamente". S'ellu ùn hè micca u casu, cambia e salvà e impostazioni.

Configurazione LAN per D-Link DIR-620 router

Nota per a configurazione ulteriore di u router DIR-620: per tutte l'azzioni successive è finu à a fine di a configurazione, lasciate a vostra cunnessione à Internet (Beeline, Rostelecom, TTC, Dom.ru) rotto. Inoltre, ùn cunnesse micca è dopu a configurazione di u router - u router s'impusgana. A quistione più frequente nantu à u situ: Internet hè in u computer, è l'altru dispositivo si cunnisce à Wi-Fi, ma senza accede à Internet hè cunnessu cù u fattu chì persì eseciscenu a cunnessione nant'à u computer.

D-Link firmware DIR-620

Dopu avè cunnessu u router è fattu tutte e altre preparazioni, lanciate un prugrammu è in a barra di indirizzu tippu 192.168.0.1, premete Invescia. Cusì si deve vede una finestra di autenticazione induve avete bisognu di entrà u login di D-Link di difettu è di u password - admin è admin in entrambi i campi. Dopu à a voce curretta, vi truverete nantu à a pagina di l'impostazioni di u router, chì, dipende da a versione di u firmware attualmente installatu, pò avè un aspettu differente:

In i primi dui casi, in u menù, selezziunate "Sistema" - "Aggiornamentu di Software", in u terzu - cliccate nantu à "Impostazioni Avanzate", poi nant'à "Sistema" tab, cliccate a freccia diritta tracciate quì è selezziunate "Aggiornamentu Software".

Fate un clic su "Sfoglia" è specificate u caminu per u file di u firmware scaricatu in precedenza. Fate un clic nantu à "Aghjunghje" è aspettate chì u firmware hè statu finitu Come annunziatu in a nota, per a revisione A cù u vechju firmware, l'aggiornu deve esse fattu in duie fasi.

In u processo di l'aggiornamentu di u lugiziale di u router, a cunnessione cù essa hè interrotta, u missaghju “Pagina ùn hè micca disponibile” pò apparire. Qualunque cosa succede, ùn smarrite micca l'alimentu di u router per 5 minuti - finu à chì u missaghju chì u firmware hè statu appiutu. Se dopu à u tempu ùn ci venenu micca nant'à i messaggi, andate à l'indirizzu 192.168.0.1 te stesso.

Configurate a cunnessione L2TP per Beeline

Prima, ùn vi scurdate chì in u computer in parte a cunnessione cù Beeline deve esse rotta. E procedemu à configurà sta cunnessione in u D-Link DIR-620. Andate à "Impostazioni avanzate" (pulsante in fondo à a pagina ", in la scheda" Rete ", seleziona" WAN ". Di conseguenza, avete un listinu cun una cunnessione attiva. Cliccate nantu à u pulsante" Add ". Sulla pagina chì vene, specificate i seguenti parametri di connessione:

  • Tipu di cunnessione: L2TP + IP dinamicu
  • Nome di a cunnessione: qualsiasi, à u vostru gustu
  • In a sezione VPN, specificate u username è a password chì Beeline hà prutettatu
  • Indirizzu VPN server: tp.internet.beeline.ru
  • I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati.
  • Cliccate "Salva".

Dopu cliccatu nantu à u salvu di u salvu, torna à apparisce nant'à a pagina cun un listinu di cunnessioni, solu quessa a cunnessione Beeline appena creata sarà in u statu "Broken" in sta lista. Sce in u dirittu superiore avemu una notificazione chì e impostazioni sò cambiate è esse salvate. Fighjate. Aspetta 15-20 secondi è arricchisce a pagina. Se tuttu si hè fattu correttamente, puderete vede chì a cunnessione hè ora in u statu "Connected". Pudete procedere à configurà una rete wireless.

Configurazione di PPPoE per Rostelecom, TTK è Dom.ru

Tutti i pruprietari sopra cullati utilizanu u protocollo PPPoE per cunnessu à Internet, è cusì u prucedimentu di a configurazione di u router D-Link DIR-620 ùn serà micca diversu per elli.

Per configurà a cunnessione, andate in "Impostazioni avanzate" è in la "Rete" scheda, seleziona "WAN", cumu di chì vi sarà in a pagina cun listinu di cunnessioni, induve ci hè una connessione "Dynamic IP". Fate un clic nantu à u cù u mouse, è in a pagina successiva selezziunu "Delete", dopu chì tornerete à a lista di cunnessioni, chì hè oghje vuota. Cliccate "Add". Sù a pagina chì vene, specificate i seguenti parametri di cunnessione:

  • Tipu di cunnessione - PPPoE
  • Nome - ogni, à a vostra discrezione, per esempio - rostelecom
  • In a sezione PPP, inserite u username è a parola introdutta da u vostru ISP per accede à Internet.
  • Per u fornitore TTK, specificate MTU uguale a 1472
  • Cliccate "Salva"

Configurazione di cunnessione Beeline nantu à DIR-620

Dopu avè salvatu i parallelli, a cunnessione rotta appena creata sarà visualizata in a lista di cunnessioni, pudete ancu vede in cima un messaggio chì e rettifiche di u router sò state cambiate è vene salvate. Fighjate. Dopu à qualchi secondi, arricchisce a pagina cù a lista di cunnessioni è assicuratevi chì u statu di a cunnessione sia cambiatu è Internet hè connessu. Ora pudete configurà i parametri di u puntu di accessu Wi-Fi.

Configurazione di Wi-Fi

Per configurà e impostazioni di rete senza filu, nantu à a pagina di l'impostazioni avanzate in la scheda "Wi-Fi", selezziunate a vocazione "Impostazioni di base". Quì, in u campu SSID, pudete assignà u nome di un puntu di accessu wireless da chì pudete identificà u mezu à altre reti senza fili in a vostra casa.

In l'elementu "Impostazioni di sicurezza" di a rete Wi-Fi, pudete ancu impostà una password per u vostru puntu d'accessu senza filu, pruteggendu dinò da l'accessu non autorizatu. Cumu fà hè descrittu in dettu in l'articolo "Cumu mettere una password in a Wi-Fi".

È ancu pussibule di configurà IPTV da a pagina di a configurazione di u principiu di u router DIR-620: hè basta a specificà a portu à a quale hè da cunnessu u set-top box.

Questu completa a configurazione di u router è pudete aduprà Internet da tutti i dispositivi dotati di Wi-Fi. Se per una ragione qualcosa rifiuta di travaglià, prova à cunniscialu cù i prublemi principali quandu configurassi i router e modi per risolverli quì (fighjate e osservazioni - ci hè molta informazione utile).