Risolvendu un errore cù codice DF-DFERH-0 in u Play Store

E tag prescelte à u video in YouTube garantiscenu a so promozione in a ricerca è attirare novu spettatori à u canale. Mentre aghjunghjendu e parole chiave, hè necessariu tene in considerazione una serie di fattori, aduprà servizii spiciali è fà analisi indipendente di queries. Fighjà una veduta più stretta à stu.

Selezzione di e parole chiave per i video di YouTube

A selezzione di tag hè a parte principale è u più impurtante di l'ottimizà di i video per a prumuzione ulteriore in YouTube. Benintesa, nimu ùn pruibisce micca basta d'infurmazione di e parole chì sò tematiche relativamente à u sughjettu di u materiale, ma questu ùn portanu micca alcun risultu se a query ùn hè micca popolare trà l'utenti. Hè cusì necessaria di fà attente à parechji fattori. A convenzione, a selezzione di e parole chiave pò esse spartita in parechji passi. Dopu guardamu ogni dettu.

Passu 1: Generatori di tag

In Internet ci sò parechji servizii famosi chì permettenu à l'utente di selezziunu un gran numeru di richieste rilevanti è di tag in una sola parola. Cunsiglii di aduprà parechji siti à tempu, per confrontà a popolarità di e parole è i risultati mostrati. In più, vale a dì avà à cunnosce chì ognunu di elli funziunera secondu un algoritmu unicu è furnisce ancu à l'utente vari infurmazioni nantu à a rilevanza è a popularità di e dumande.

Vede ancu: Generatori di tag per YouTube

Passu 2: Planner pianificatori

Google è Yandex anu servizii speciali chì visualizzanu u numeru di dumande per mezu di i so motori di ricerca. Grazie à queste statistiche, pudete selezziunate i tag chì sò i più pertinenti per u sughjettu è ad inserirli in i vostri video. Considerà u travagliu di sti pianificatori è cumincià cù Yandex:

Vai à u situ di Wordstat

  1. Andate à u situ ufficiale di Wordstat, induve in una casella di ricerca inserite a parola o l'espressione di interesse, è ancu segnà u filtru di ricerca desideratu cun un punto, per esempiu, per e parole, allora cliccate "Raccà".
  2. Ora vedite una lista di richieste cù u numaru di impressioni per mese. Sceglite e spezie più popolari per i vostri video, induve u numaru di impressioni supera di trè mila.
  3. In più, vi propemu di fighà attenzione à e tabulazioni cù u nome di i dispositivi. Passate trà elli per classificà a mostra di frasi inserite da un dispositivo specificu.

U serviziu da Google funziona nantu à u listessu principiu; invece, mostra u numaru di percussioni è di dumandazioni in u so motore di ricerca. Truvate e parole chiave in i seguenti:

Andate à Google Planner di Parole

  1. Andate à u situ di pianificatore di parola chiave è selezziunate "Cominciate à usando u pianificatore di parola chiave".
  2. Inserite una o più parole chiave tematiche in a linea è cliccate "Start".
  3. Vedete una tavola dettagliata cù e dumande, u numeru di impressioni per mese, u livellu di concorrenza è u prezzu per a publicità. Aduprà a fassi attenzione à a scelta di a località è di a lingua, questi parametri influenzanu assai a popularità è a rilevanza di certe parole.

Sceglite e parole più adatte è aduprate in i vostri video. Tuttavia, ci vole à capisce chì stu metudu mostra a statistica di e dumande in u mutore di ricerca, in YouTube pò diverte leggermente, perciò ùn si tene micca cunsiderà solu i schedulatori di e parole chiave.

Passu 3: Vede e Etichette Alien

A duru, ma micca u meno chjucu, vi propemu di truvà parechje video popolari di u listessu sughjettu chì u vostru cuntenutu è scuperte di e parole chiave indicate in elli. Dà prestu attenzione à a data di caricamentu di u materiale, deve esse più fresca pussibule. Pudete definisce tag di diversi modi - cù u codice HTML di a pagina, un serviziu in linea o una estensione di navigatore speciale. Per sapè di più nantu à stu prucessu in u nostru articulu.

Leggi più: Identificà i YouTube Video

Avà avete bisognu d'ottimizà a lista quant'è pussibile, lascendu sulu le tagle più pertinenti è popolari in essa. In più, fighetta attenzione à u fattu chì hè necessariu indicà solu parole chì sò pertinenti à u sughjettu, altrimenti a video pò esse bloccata da l'amministrazione di u situ. Fighjate finu à venti parole è espressioni, è allora inserite elli in a linea apposta quandu aghjuntate novu materiale.

Vede ancu: Aggiungere i tag à i video di YouTube