CCleaner 5 hè dispunibule da scaricà.

Parechji cunniscenu cun u software liberu di pulizia di l'ordinatore CCleaner è avà, a so nova versione hè stata rilasciata - CCleaner 5. In precedenza, a versione beta di u novu pruduttu era dispunibile in u situ ufficiale, avà hè sta release ufficiale finale.

L'essenza è u principiu di u prugramma ùn sò micca cambiati, ancu aiuterai à pulìte cumunamenti u computer da i file tempuriali, ottimizati u sistema, rimuova i prugrammi da a messa in carica, o pulisce u registro di Windows. Pudete puru scaricarlo gratuitamente. A propositu di vede ciò chì hè interessante in a nova versione.

Puderete ancu esse interessatu à l'articuli seguenti: Migliori prugrammi di pulizia di l'ordinatore, aduprendu CCleaner cun benefizii

Novu in CCleaner 5

U più significativu, ma ùn aghjusta micca a funzione, u cambiamentu in u prugramma hè a nova interfaccia, mentre ch'ella hè appena diventata più minimalista è "pulita", a disposizione di tutti l'elementi cunnisciuti ùn hè micca cambiata. Allora, se avete adupratu dighjà CCleaner, ùn avete micca duvute difficoltà à cambià a quinta versione.

Secunnu l'infurmazioni da quiddi sviluppatori, ora u prugramma hè più veloce, pò analizzà più situazioni di luggeri spazzatura, più, se ùn agisce micca equitatu, ùn ci hè statu bisognu prima di sguassà i dati applicazione temporanea per a nova interfaccia di Windows 8

Tuttavia, una di e cose più necessarie è interessanti chì sò apparutu hè di travaglià cun plugin è estensioni di navigatore: andate in la scheda "Serviziu", aprite l'elemento "Startup" è vedite ciò chì pudete o anu bisognu smarrerà da u vostru browser: questu articulu hè veramente rilevante sì avete prublemi di visione di siti, per esempiu, i annunci pop-up cumincianu à apparìre (spessu questu hè causatu da add-ons è extensions in navigatori).

Per u restu, quasi niente ha cambiatu o ùn aghju micca avutu: CCleaner, chì era un di i prugrami più semplici è più pratici per pulì u computer, hè rimasto in tale modu. L'utilizazione di sta utilità stessa ùn hà ancu cambiatu.

Pudete scaricà CCleaner 5 da u situ web ufficiali: //www.piriform.com/ccleaner/builds (vi pruponi l'usu di a versione portatile).