Mail Bank per Android

Ogni pruduzzioni di arredi deve avè un software particulare per sviluppu è prumuzione. With it, pudete progettà è creà design di pruduttu. Un esempiu di tali prugramma hè un ambienti cuncipitale per u disegni bidimensionali è a modellizazione tridimensionale - Mobili bCAD.

Mobanu BAD è un sistema putente per automatizà u cuncepimentu, soprattuttu di mobilia di cabinet. Cun duie, pudete travaglià tutti i stadi di a pruduzzioni: cuncepimentu, ingegneria, preparazione tecnulugica di a pruduzzioni. Benintesa, ùn hè micca cusì putente cum'è a Basa di Designer di Mobilia, ma assai più di u budget.

Cunsiglii di vede: Altri prugrammi per a creazione di u mudimentu

"Tuttu in unu"

A peculiarità di bCAD hè chì tutti l'utenti necessarii per a pruduzzioni di mobili sò contenuti in un modulu eseguibile. Cusì, cù l'aiutu di stu prugramma, pudete micca mudificà, ma fà dinò disegni, tagli carte, stime è rapporti è ancu di più.

Creazione di cuncepimentu

Incù l'aiutu di bCAD, pudete creà un disegno soprattuttu di mobilia di cabinet. U situ ufficiali offre per scaricà duie versioni di u prugramma: cun librerie è senza. Aduprà scaricà a versione cù librerie già installate, chì cuntenenu una grande quantità di materiali per a creatività: elementi di mobili, accessori, texture, materiali, e più. Pudete ancu scaricà è installà i cartulari addiziunali creati da l'utenti o creà u vostru propriu.

Disegni esatti

BCAD Furniture hà strumenti forti per u disegni bidimensionali accurati. I disegni sò creati automaticamente da u prugramma, ma pudete sempre fà i vostri proprie regolazioni. U sistema anu in una grande quantità di strumentu per u disegnu: per esempio, ci sò cinque modi per trà circini è sei vie - linee. Una tale varietà ùn pò vantà u Cabinet di Basis.

Carte di taglio

E tagliere di carte sò necessarie per riduce i costi di materiale per unità di produzione. U prugramma custruirà per voi una mappa di nidificazione cù a sistemazione più vantaghji di l'elementi. Inoltre mette in evidenza segmenti chì ponu esse ancu utilizzati in futuro per creà altri prudutti.

Photorealistic

Esattamente cum'è KitchenDraw, bCAD ti permette micca di creà un mudellu è di preparà automaticamente disegni di travagliu, ma dinò per mostrà a faccia di a merda. U prugettu pò esse vistatu è valutatu prima ch'ellu sia fattu fabbricatu. Per fà quessa, aduprà u mode "Photorealistic".

Virtues

1. Tecnulugia "All-in-one";
2. U prugramma esegue a maiò parte di u travagliu di rutina per voi;
3. Facile da imparà;
4. Potenti strumenti di visualizazione fotoreali;
5. Lingua russa;

Inconvenienti

1. U travagliu sbagliu cù fori;

Mobili bCAD hè un prugrammu abbastanza simprettu, ma altrettanto putente per progettà mobili di cabinet. Essa contiene tutti i strumenti necessarii per a pruduzzioni: disegni, modellazione, rapporti. Nantu à u situ ufficiale, pudete scaricà solu una versione demo di rigalu, chì hà alcune limitazioni significative: per esempiu, ùn pudete micca salvà prughjetti creati.

Scaricate la versione di prova di bCAD Furniture

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.

K3-Furniture Astra Designer Furniture Dispunemu mobili in Interior Design 3D Basse maker in Furniture

Share l'articolo in reti sociali:
bCAD Furniture è una soluzione software piena di funzionalità per creà disegni bidimensionali, mudelli tridimensionali è tonificazioni foto-realistiche.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Polysoft Software Consulting
Costu: $ 701
Dimensioni: 117 MB
Lingua: russo
Versione: 3.10.1233