Cumu installà Viber in un computer o laptop


Indipendentemente da u dispositiu chì serve per accede à e risorse di a Rete Globale, milioni di ghjurnati trasmettenu ogni ghjornu un gran numeru di messaggi è file, oltre à fà e chiamate audio è video cù u serviziu Viber. A popularità di u messaggero ùn hè micca u mo sia per a so piattaforma incrociata, chì hè a capacità di operà in una varietà di sistemi operativi mobili è desktop. Qui di sà avè parlemu cumu installà Vibera nantu à un computer o laptop in esecuzione in Windows.

Installazione di Viber in un computer

A maiò parte di l'utente comincia a utilizà u messaghju istantaneu cù l'installazione di u so client di applicazione Viber di smartphone per Android o iOS. Da rimarcà chì u serviziu hè piazzatu da i so creaturi precisamente cum'è un strumentu per a comunicazione è u scambiu di infurmazione, in primis parti di quelli chì mobili sò. In listessu tempu, Viber per Windows hè carattarizatu da un certu prufitti indiscutibili è hè à parechji un utenzu indispensabile, soprattuttu s'ellu ci vole à trasmette gran quantità di dati. Uttenite una versione desktop di u messaggero nantu à u vostru PC o laptop in parechji maneri.

Metudu 1: Senza smartphone

L'ostaculu principale per l'installazione di Viber in un computer o laptop hè a vera mancanza di autonomia di a versione Windows di l'applicazione client service. Hè cusì, senza un telefuninu chì funzi in Android o iOS, pudete installà u prugramma in un PC, ma ùn pudete micca attivà u cuntu di Viber è accede à u sistema per accede à e capacità di u serviziu cù i metudi chì sò sviluppati. Tuttavia, sta barriera hè superabile, è abbastanza facilmente.

Chì i creatori di Viber necessitanu un dispositivo mobile operendu sottu à u cuntrollu di Android o IOS per avè un registru in u so serviziu, furniremu u sistema cù un tali dispositivu, solu virtuale. Questa funzione hè fattibile cù l'aiutu di unu di i emulatori di Android - un'applicazione chì a funzione primaria hè di creà un dispositivo mobile virtuale in l'ambiente di Windows. A scelta di l'emulatore per fà u scopu principale - l'attivazione di u cuntu di Viber PC - ùn hè micca cruciale, chiunque ne fà.

À esempiu, cunsiderate l'implementazione di l'installazione di u messaggero per mezu di a soluzione populara è semplici - Andy.

  1. Scaricate u ligame da a revisione di l'articolo in a nostra emulatrice di distribuzione di siti Web, fate u installatore.

    Facemu clic "Prossimu" in a prima finestra è aspettate a stallazione di l'utellu.

  2. Per scaricà è installà Viber in l'ambiente emulatore, bisognu un account Google. Malgradu u fattu chì Andy permette di creà u cù i vostri veri mezi, hè raccomandatu di registrà un account in anticipu aduprendu e istruzioni semplici:

    Leggi più: Crea un account Google

  3. Run u emulatore di Android è aprite u Market di Play cliccendu nantu à l'icona di l'applicazione in a finestra Andy.
  4. Facemu l'accurtà in u situ cù i dati provenienti da u account Google creatu, specificendu l'indirizzu email,

    è dopu a password.

  5. Inserite una query in u campu di ricerca Play Market. "Viber" è cliccate u primu risultatu affissatu in a lista - "Viber: Chiamate è Messaggi".

  6. A pagina d'applicazione, cliccate "Install".

  7. Attendemu per u scaricamentu è l'installazione di Viber in l'ambiente di Andy.

    è spingi "Apertu".

  8. Facemu clic "Continue" in a finestra "Benvenutu".

  9. Inserite u numeru di telefonu chì riceverà un messaghju SMS chì cuntene u còdice per l'attivazione. Ci hè forse bisognu à sceglie u paese in cui hè identificatu u ID mobile.

  10. Pulsante "Continue", verificà a giustizia di i dati entrati è cliccate "Sì" in a richiesta apparsa.
  11. Aspettate finu chì ricevi u SMS cù u còdice di accesso è inserisci a combinazione secreta di numeri

    in u campu pertinente.

  12. Se tuttu hè fattu correttamente, u account in Viber hè automaticamente attivatu, è avemu accesso à tutte e funzioni di u sistema. Iniziu - per personalizà u vostru contu,

    è dopu à e caratteristiche principali di u serviziu.

In stu stadiu, l'installazione di VibER in u computer pò esse considerata cumpleta - in principiu, a possibilità di aduprà u messaggeri hè quì, ma avete da lanciari in a finestra Andy. Hè da basatu à sente chì a soluzione ùn hè micca u megliu per via di l'esigenza di l'emulatori per e risorse di sistema impegnate in u computer, è ancu ùn hè micca u più conveniente.

Dunque, chì hà fattu seguitu l'istruzzioni sopra ripresentate, vi verrà cunsigliatu di stallà una versione Windows di Viber, aghjuntu à l'infurmazione. "Metudu 3: u situ ufficiali" stabilitu in seguitu in l'articolo. Pudete attivà u cuntu in u serviziu per mezu di l'emulatore di Android, a prucedura hè dinò descritta in a descrizione di u metudu d'installazione di Weiber da a risorsa ufficiale. Ùn sò micca pratiche ostaculi per l'autorizzazione in u messaggero, perchè avemu un "dispositiu Android" in l'arsenali, puru cum'è virtual, ma pudemu svolà sta attività.

Metudu 2: Windows Store

L'utenti di Windows 10 ponu installà l'applicazione client Viber da u Store creatu da Microsoft per una ricezione indulgente è rapida, è poi aggiornanu automaticamente l'utili di l'utenti di l'utenti di u so propriu OS.

Prima di installà Weiber in un computer o portatariu cù l'istruzzioni sottu, installiamo è attiviamo l'applicazione in un telefonu smart chì esegue Android o iOS!

Ulteriori dettagli:
Installà Viber in un smartphone Android
Scaricate Viber per iPhone for free

  1. Andate in a pagina d'installazione di Viber per un computer in l'App Store di Windows 10. Qui pudete andà in duie modi:
    • Cliccate nantu à u ligame sottu - a pagina per scaricà l'applicazione si aprirà in u navigatore designatu da l'OS per aduprà per difettu:

      Scaricate Viber da Microsoft Store

      Pulsante "Ricuperà l'applicazione"Chì aprirà automaticamente a pagina di destinazione in Microsoft Store per Windows 10.

    • Aprite "Microsoft Store" cliccendu nant'à u piastrellu in u menù principale di Windows;


      In u campu di ricerca inserisci a query "Viber" è selezziunate l'elemento marcatu "Applicazione" tra i ritrovamenti.

    A propositu, pudete fà senza entrà una query di ricerca pè solu scorrere giù a pagina principale di u Store e truvà "Viber" in a sezione "U più populare". In ogni casu, à l'ora di a creazione di questu materiale, l'utellu stà nantu à e posti più spartiti da Windows Store 10.

  2. Pulsante "Get" in a pagina di Viber "Microsoft Store".

  3. Attendemu chì i componenti da caricà, è dopu dì installà l'applicazione. U sistema esegue tutte e azzioni necessarie senza intervenzione di l'utente.

  4. Avviciniamo u lance di u messaggeri installatu cliccendu "Run".

  5. In stu stadiu, pò esse dichjaratu chì Viber hè installatu nantu à un computer o laptop, è hè quasi pronta per a so operazione.

    Ùn manca più chì accede à u serviziu:

    • Facemu clic "Sì" in risposta à una richiesta di sistema per l'installazione di fondi in un dispositivo mobile;

    • Inserite u numeru di telefuninu impiegatu cum'è ID in u messaggero. Dopu avè inseritu è ​​verificendu infurmazioni, cliccate "Continue";
    • Dopu, prendemu in mani di Android-smartphone o iPhone, nantu chì a versione mobile di Weiber hè installatu è attivatu. Facemu clic "Aprite u scanner di QR" in a finestra Viber per Windows;

    • Sblocca u schermu di u dispositivo, è trova un scanner di codice QR aperto in Vibera per Android o IOS. Scansite usando una immagine di smartphone di un còdice QR in una schermata di computer;

    • Quasi immediatamente otemu u risultatu desideratu, chì hè, Viber attivatu per Windows 10!

Metudu 3: u situ ufficiali

È infine, u modu più faciule per ottene una versione desktop di VibER, indipende a versione di Windows è a presenza o l'assenza di un smartphone, hè di aduprà u kit di distribuzione ottenutu da u situ di sviluppatore ufficiale.

Com'è u prucedimentu di nanzu, bisogna prima installà a versione mobile di u messaggero è attivà u cuntu di Viber via un smartphone, è in mancanza di tali, aduprate l'emulatore di Android!

  1. Andate à a pagina ufficiali di download per Viber per Windows in u link:

    Scaricate Viber per Windows da u situ ufficiale

  2. Cliccate u pulsante "Scaricate Viber" è aspettate a distribuzione di download.

  3. Aprite u schedariu "ViberSetup.exe".

  4. Cliccate u pulsante "Install" in a prima finestra di l'installatore.
  5. A procedura di copia è registà i schedari necessarii in u sistema hè fatta da u installatore automaticamente, attendemu u cumplimentu di l'installazione, seguita da a chjaritura di a barra di avanzata.
  6. Quandu hè installata l'installazione di Vibera per Windows, una finestra si aprirà automaticamente. "Benvenutu" cun una domanda nantu à a presenza di un messaggero installatu in u smartphone. Facemu clic "Sì".

  7. Inserite u numeru di telefonu chì hè l'identificatore in u serviziu, è cliccate "Continue".

  8. Scansionu cù u telefonu apparutu in a finestra "Attivazione" QR code.

    S'ellu ùn hè micca smartphone, è l'attivazione di u cumentu hè stata fatta cù l'emulatore secondo l'infurmazioni "Metudu 1: Senza smartphone" proposu sopra in stu articulu, facemu ciò chì seguita:

    • In a finestra Viber per Windows chì cuntene u codice QR, cliccate nantu à u ligame "A mo fotocamera ùn funziona micca. Chì mi duveraghju?".

    • In a finestra chì contiene a chiave d'identificazione secreta, cliccate "Copia".

    • Andate in a finestra di u emulatore di Android è scena Navigatore in u so ambiente.

    • Premete u bottinu sinu di u mouse, ponendu u puntatore di u manipolatore in a barra di indirizzu, è tene u fermu finu chì i cuntenuti di u campu sò selezionati. Dopu a chjave hè stata rilasciata, un elencu di azzioni possibili apparirà.

      Facemu clic Incolla è poi cliccate "Enter" per seguità u ligame.

    • In l'emulatore, u VibER attivatu in precedenza sarà apertu automaticamente cù una richiesta di legà un altru dispositivo à u contu in u serviziu.

      Fate andà a casella "Vogliu attivà Viber in un dispositivu addizionale" è spingi "Permette".

  9. Andate à a finestra di Weiber per u computer - una iscrizione cunfirmendu u successu di identificazione ID apparso "Fà!". Pulsante "Open Viber".

  10. Dopu a sincronizazione di i dati, chì serà effettuata da u sistema automaticamente, a versione desktop di unu di i messaggeri istantanei più popolari hè pronta à travaglià!

Comu pudete vede, uttene una versione di u client di applicazione Viber chì funziene in l'ambiente di Windows hè un primu strettu. Da seguendu e istruzioni semplici, avemu un assai di vantaghji in solu pochi minuti, hè assai impurtante di sceglie u metodo di stallazione duvutu!