Cosa fà se a scheda video ùn affissisce micca l'image nantu à u monitor

Un'unità USB o ghjustu un drive flash hè oghje un attributu essenziale di a nostra vita. A cumprendu, ognunu di noi vole ch'ella serve di più. Ma più spessu, u cumpratore fa attenzione à u so prezzu è apparenza, è hè raramente interessatu à e so caratteristiche tecniche.

Cumu sceglie una unità flash USB

Per sceglie a giuvola mance avete bisognu di procedere da i criteri seguenti:

  • produttore;
  • scopu di usu;
  • capacità;
  • velocità di lettura / scrittura;
  • protezione di connettore;
  • apparenza;
  • funzioni

Analizà e caratteristiche di ognunu di elli separati.

Criterion 1: Manufacturer

Ogni acquirente hà u so punto di vista nantu à a cumpagnia chì hè u capimachja trà i pruduttori di impianti amovibili. Ma a basta solu nantu à a marca in ogni casu ùn hè micca tuccata. Benintesa, a maiò parte di e cumpagnie popolari chì producenu media, pò vantà di prudutti di qualità. I pruduttori, testati tempu, naturalmente, meritanu una grande fiducia. L'acquistu di un drive di flash di una tale impresa, aumenta a probabilità chì durerà di più.

Nant'à a varietà di beni in questa categoria, i più popolari è fiduciali sò i pruduttori cume Kingston, Adata, Transcend. U so vantaghju hè chì anu prupostu una larga gamma di prudutti cù polizze di pricing differenti.

Viceversa, i cumpratori sò spessu scettici di e unità flash chinoe. Dopu tuttu, à causa di i so cumpi di low cost è di saldatura in scala di qualità, si falli prestu. Eccu un riassuntu di alcune imprese popolari:

  1. A-data. I discuri flash di sta cumpagnia si sò pruvemi nantu à u latinu positiu. A cumpagnia offre una selezione completa di unità di memoria e in a so pagina ufficiale dà una descrizione cumpleta di i prudutti prudutti. Quì, in particulare, indica a velocità di a lettura è di a scrittura, è dinù i mudelli aduprati controllatori è chips. Presenta dui mudelli à grande velocità cù USB 3.0 (parramu di u più veloce unità DashDrive Elite UE700), è una soluzione USB 2.0 più simplici cù chips monocanal.

    A-data ufficiale di u situ web

  2. Kingston - u manghjatore più popularu di dispositivi di memoria. U drive flash Kingston DataTraveler hè u rappresentante più luminosu di sta marca. Parechji milioni di utenti anu pigliatu i servizii di unità di DataTraveler in a so vita d'ogni ghjornu. Per e grandi imprese, a cumpagnia offre unità criptate chì pruteggianu in modo sicuru i dati. È abbastanza novu - cunduce Windows To Go. A tecnulugia aduprata in tali rigioni flash aiuta i amministratori IT in Windows 8 Enterprise à fornisce l'accessu sicuru à dati di l'impresa.

    A cumpagnia di Kingston cuntene sempre infurmazioni dettagliate nantu à e so unità in u situ ufficiale. Stu produttore hà una varietà di mudelli, allora per tippi di bilanciu ùn anuntanu micca velocità, ma scrivenu basta Standart. I mudelli USB3.0 c utilizanu controllatori avanzati cume Phison è Skymedia. U fattu chì a pruduzzioni di Kingston hè in permanenza megliu è hè dimucrattu da u fattu chì ogni mudellu hè messu in vendita cù u tempu, cù novu chips di memoria.

    U situ ufficiale di Kingston

  3. Transcend - una cumpagnia famosa in Russia. Hè ritenutu esse un manghjatore affidabile. Questa impresa hè u capimachja in u mercatu di Taiwan per a produzione di moduli di memoria. U fabbricante vale a so immagine è hà una reputazione impeccabile. I so prudutti sò conformi à e norme di certificazione ISO 9001. A cumpagnia hè stata a prima chì hà datu una "garanzia per a vita" à i so prudutti. Un prezzu ragiunabile è un serviziu massimu attiranu cumpratori.

Queste firmate oghje sò cunsiderate u più popolari in opinione di l'utenti. Per capì sta situazione, fori è reti sociali sò stati esaminati. In ogni casu, acquistendu unità di USB di marchi famosi, serete tranquillu per a qualità di a merce è per a giustizia di e caratteristiche dichjarate.

Ùn manghjate micca in autu di e cumpagnie discutibili!

Vede ancu: A creazione di un drive flash aviabile cù Kaspersky Rescue Disk 10

Criterion 2: Storage Size

Comu sapete, a quantità di memoria Flash-drive hè misurata in gigabyte. Più spessu, a capacità di un drive flash hè indicata nantu à u so casu o pacchettu. Spessu, quandu si acquista genti sò guidati da u principiu di "megliu hè di più". E, chì i fondi permettenu, acquistanu un drive cu una capacità più grande. Ma, s'ellu ùn hè micca necessariu, allora questu questu deve esse appruvatu più costruttivamente. E seguitu raccomandazioni aiutanu:

  1. Media di stoccaggio removibile menu 4 GB hè adatta per a conservazione di i testi in pianu pianu.
  2. Dispositivi cù una capacità di 4 à 16 GB - a scelta migliore. Per a conservazione di film o distribuzioni di sistema operativu, hè megliu per cumprà un dispositivo di archiviazione di 8 GB o più.
  3. Avale di più di 16 GB già venduti à un prezzu più altu. Cusì un drive di 128 GB in u spaziu di prezzu hè paragunable à un discu duru di 1 TB. Ma e dispositive USB cun una capacità di più di 32 GB ùn supportanu micca FAT32; perciò, ùn hè micca sempre u segnu d'acquistà una unita di Flash USB.

Dighjà deve esse ricordatu chì a quantità effettiva di USB-drive hè sempre un pocu menu di chjamatu. Ciò hè da u fattu chì parechji kilobyte sò occupati da l'infurmazioni di u serviziu. Per scopre a dimensione attuale di u drive flash, fate quì:

  • vai à a finestra "Questu computer";
  • Cliccate nantu à a linea cù u lussu flash drive cù u dirittu di u mouse;
  • seleziona una voce di menu "Pruprietà".

Inoltre, nantu à a nova USB-drive pò esse un software ausiliare.

Vede ancu: Cunsiglii per a creazione di un drive flash di più in più

Criterion 3: Speed

U cambiu di dati hè carattarizatu da trè parametri:

  • interfaccia di cunnessione;
  • velocità di lettura;
  • velocità di scrittura.

L'unità di misura di a velocità di l'unità flash è megabyte per second - quanti sò stati ricordati per l'unità specificata di tempu. A velocità di lettura di un drive amovibile hè sempre superiore à a velocità di scrittura. Allora, sì u discu acquistatu sarà adupratu per e piccole lime, pudete acquistà un mudellu di u bilanciu. In questu, a velocità di lettura ghjunghje à 15 MB / s, è a registrazione - finu à 8 MB / s. Più universale sò dispositivi flash cù una velocità di lettura di 20 à 25 Mb / s è scrivendu da 10 à 15 Mb / s. Tali dispositivi sò adatti per a maiò parte di l'attività. I drive Flash cun caratteristiche di velocità alta sò più attraenti per u travagliu, ma sò ancu più costosi.

Purtroppu, l'infurmazione nantu à a velocità di u dispositiu acquistatu ùn hè micca sempre presente in u pacchettu. Allora, in anticipu per valutà u funziunamentu di u dispositiu hè difficiule. Anche se alcune imprese per le unità flash à alta velocità spiegu un rating speciale di 200x nantu à u packaging. Ciò significa chì un tale dispositariu pò operà à una velocità di 30 MB / s. Inoltre, a presenza nantu à u tippu di imballu etichetta "Hi-Speed" indica chì a velocità di l'unità flash.

L'interfaccia di trasferimentu di dati hè una tecnulugia di interazzioni trà un drive USB è un computer. L'archisciu di l'ordinatore pò avè a interfaccia seguita:

  1. USB 2.0. A velocità di tali dispositivi pò andà à 60 Mb / s. In realtà, sta velocità hè assai inferiore. U vantaghju di sta interfaccia hè a so piccula carica nantu à l'attrezzi di l'ordinatore.
  2. USB 3.0. Questu hè un tippu relativamente novu chì hè statu disignatu specificamente per accelerà u scambiu di dati. Un lettu flash USB moderna cù questa interfaccia pò avè una velocità di 640 MB / s. Quandu acquisti un mudellu cun tale interfaccia, avete bisognu di capisce chì per portà à u so travagliu avete bisognu di un computer chì supporta USB 3.0.

Imparate a velocità di u scambiu di dati di un mudellu particulare nant'à u situ ufficiali di u fabbricante. Se u mudellu hè a velocità, allora a so velocità hè indicata esattamente, è sì "Standart"quessa quessa hè un mudellu regule cun una velocità standard. A prestazione di u drive flash dipende da u mudellu di cuntrollu installatu è da u tipu di memoria. Campioni semplici usanu MLC, TLC o memoria TLC-DDR. Per i tippi à grande velocità uttenite DDR-MLC o memoria SLC.

Un media di memorizà alta velocità supporta indubbiamente l'interfaccia 3.0. è l'operazione di lettura accade à velocità di 260 MB / s. Avè un tale drive, pudete scaricà un filmu lungu chjuche nant'à qualchi secondi.

I pruduttori miglioranu continuamente i so prudutti. È dopu un certu periodu di u tempu u listessu mudellu di flash drive cuntene altri componenti. Allora, sì andate à cumprà un dispositiu USB costu, allora avete bisognu di truvà infurmazione curretta, fighjendu nantu à a data di l'acquistu.

Hè utile avè cunniscitu cù i risultati di teste unità di Flash da diversi fabricanti in usbflashspeed.com. Quì si pò ancu cunniscite cù i risultati di l'ultimi test.

Imagine chì avete compratu un drive USB cù una grande quantità di memoria per a registrazione di filmu. Ma se a velocità di stu trasportatore hè bassu, allora lavorerà lentamente. Allora, quandu si acquista stu criteriu deve esse assimilatu.

Criterion 4: Body (apparenza)

Quandu sceglite un lettu flash, dà una attenzione à u so casu, più precisamente, à tali caratteristiche:

  • dimensione;
  • forma;
  • u robu.

Unità Flash vene in dimensioni diverse. Forse hè megliu avè una unità flash USB di medie dimensioni, perchè una cosa piccula hè facile perde, è una larga ùn hè micca sempre cunsiderate da inserisce in un connettore di computer. Se u drive hà una forma irregulare, allora ci hè un prublema di cunnessione cù u dispositiu in u slot vicinu - ponu basta à interferisce cun a l'altru.

U casu di l'unità flash può esse fattu di vari materiali: metallo, legno, gomma o plastica. Hè megliu à piglià un mudellu cù una cassa impermeabile. A più alta è a qualità di u materiale utilizzatu, u più costu u prezzu.

U design di u casu hè impressionante in a so diversità: da a versione classica à l'urighjini di souvenir originali. Come mostra a pratica, i drive flash à un casu semplici dureranu più longhe ch'è e formule non standard. E figure furbe e parti mobili ùn sò micca pratiche, perchè si ponu à calà o intariscenu spezii adiacenti nantu à un computer.

Hè impurtante quandu si sceglie un drive di Flash per focalizà nantu à a prutezzione di u connettore. Dopu à tutti, a fiducia di u dispositiu dipende da essa. I tipi seguenti sò distinti:

  1. Connettore aperto. Ùn ci hè micca prutezzione nant'à tali dispositivi. Di solitu i piccoli discuri flash vene cun un connettore aperto. Da una parte, hè pratice avè un dispositivu compatto, ma à l'altra parte, à causa di l'insicurezza di u connettore, un tale drive può falli prematuramente.
  2. Coppiu amovibile. Questu hè u tippu di prutezzione più diffusa per un connettore. Per una migliore adesione cù u corpu, per a fabbricazione di tappi amovibili di solitu usanu plastica o gomma. Hà pruteggianu perfettamente u connettore di l'unità flash da influenze esterne. U solu inconveniente hè chì, cù u tempu, a calda perda i so proprietà di fissazione è cumincia a saltà fora.
  3. Rotazione di bracket. Stu bracket hè riparatu nantu à l'estremu di u casu di u dispositivo flash. Hè mobile, è in una certa posizione ferma u connettore di i media. Stu tippu di coperu chjude u connettore è cusì hà prutezzione scesta da polvere è umidità.
  4. Cursore. Questu casu vi permette di saccuà u connettore di u drive flash in a struttura cù u bottinu di bloccu. Sì u latch fiasca, allora sarà difficiule è inaffidabile aduprà un tali dispositiu.

A volte hè megliu à sacrificà a vostra apparizione per u bisognu di a affidabilità di u dispositiu!

Criterion 5: Additional Functions

Per attirà i compratori, e cumpagnie aghjunghjenu funzioni supplementari à i so prudutti:

  1. L'accessibilità à l'impronta digitale. Nantu à u drive flash ci hè un sensore chì legge l'impronta digitale di u pruprietariu. Tali dispositivi furnizanu un elevatu grado di sicurezza di l'infurmazione.
  2. Proteina cun password per l'applicazione installata. Per ogni modellatore di cuntrollu utilizza una utrazione separata. Hè pussibule di definisce una password per a tuttu u discu, ma solu per una partizione specifica.

    Vogliu à dì chì a parola d'accessu pò esse messu nantu à quasi tutti i supporti ammenate. Questu aiuta i nostri istruzzioni.

    Lezione: Cumu mettere una password nantu à l'unità flash USB

  3. A capacità di aduprà u stick USB à chiave per bluccà u sistema operativu.
  4. U compressione di i dati cù un software speciale.
  5. Disponibilità di un interruttori di prutezzione di scrittura hardware Una chjave speciale in u dispositiu assicura a sicurezza di l'infurmazioni. Questu hè pratice quandu più persone aduprà un ssu drive o avete parechji unità di flash.
  6. Dati di backup. L'unità hà un software chì permette di copià i dati da una unità flash USB à un computer in una cartella specifica. Questu pò accadere quandu cunnesse un drive USB o in una pianificazione.
  7. Gadget incorporati in forma di torcia, clock. St'ultima cosa hè bella cum'è accessori, ma in u travagliu d'ogni ghjornu hè completamente superfluu.
  8. Indicatore di attività Quandu u drive flash hè prontu per funziunà, un balu si mette à lampà nant'à.
    Indicatore di memoria Questu hè una nova generazione di E-flash drive in carta E, in cui hè messu in lignu un indicatore di u volumu di u dispositivu. I pruprietari di tali dispositivi ùn anu da andà à "U me computer" è aprite l'articolo "Pruprietà" in u drive per vede quantu spaziu libaru resti.


E funzioni di sopra ùn sò micca sempre necessarii per l'usu cumunu. È s'ellu ùn hè micca necessariu, allora hè megliu à abbandunà tali mudelli.

Dunque, per a scelta di un drive di flash per avè successu, avete bisognu di decideru per quali impegni vi prutete è à quantu larga deve esse. Fighjate a praticabilità di u casu è ùn vedite micca e funzioni addizionali se ùn ne avete bisognu. Hà un bellu shopping!

Vede ancu: Telefono o compressa ùn vedi micca un drive flash: i motivi è a soluzione