U recuperu di i dati, le foto eliminate è i video, i documenti è altri elementi da a memoria interna di i telefoni moderni di Android è di i tablet hè diventatu un travagliu difficilu, cume a memoria interna hè cunnessa cun u protocollo MTP è micca Mass Storage (cume un drive flash USB) è i prugrami di recuperu di dati usuali ùn puderanu micca truvà e recuperà i file in sta manera.
I prugrammi di recuperu di dati popolari chì esistenu nantu à Android (vedi Risturazione di dati nantu à Android) prova à aggirà sta situazione: ottiene automaticamente l'accessu root (o lasciendu l'utente quessa), è allora accede direttu à l'archivu di u dispositivo, ma questu ùn funziona per tutti dispositivi.
Tuttavia, ci hè un modu per montà manualmente (cunnessione) a memoria interna di Android cum'è una unità di memoria Flash di Dispositiu di Staghjeriu Massu cù i cumandamenti di ADB, è dopu aduprà qualunque software di recuperu di dati chì funziona cù u sistema di file ext4 utilizzatu per questu memoria, cum'è PhotoRec o R-Studio . A cunnessione di l'archiviazione interna in a modalità di Memorizzazioni di massa è a ripresa successiva di dati da a memoria interna di Android, ancu dopu a resettà à e impostazioni di fabbrica (riparazione dura), saranu discuprate in stu manuale.
Attenzione: U metudu descrittu ùn hè micca per i principianti. Se anu cunsideratu per voi, allora alcuni punti pò esse incompetibili, è u risultatu di e azzioni ùn serà necessariu attese (teoricamente, pudete peghju). Usate quì sopra, solu sottu à a to responsabilità è cu a prontezza chì qualcosa succeda male, è u vostru dispositivo Android ùn accende micca (ma se fate tuttu, capisce u prucessu è senza errori, stu scopu ùn devi esse).
Preparà à cunnessione di a memoria interna
Tutti i passi descritti di seguito ponu esse messi in Windows, Mac OS è Linux. In u mo casu, aghju usatu Windows 10 cù u sottosistema di Windows per Linux installatu in questu è Ubuntu Shell da u app store. L'installazione di i componenti di Linux ùn hè necessariu, tutte e azzioni ponu esse eseguite in a riga di cume (è ùn saranu micca duvule), ma preferiu sta opzione, perchè cum'è utilizendu ADB Shell nantu à a riga di cume, ci sò stati prublemi cù visualizzazione di caratteri speciali chì ùn influenzanu micca u funziunamentu di u metudu, ma chì rapprisenta un disagiu
Prima di cuminciare a cunnessione di a memoria interna di Android cume una unità flash USB in Windows, seguite sti passi:
- Scaricate è estrà l'utili di piattaforma SDK di Android in una cartella di u vostru computer. U download hè dispunibile in u situ ufficiale //developer.android.com/studio/releases/platform-tools.html
- Aprite i parametri di e variabili d'ambiente di sistema (per esempio, cumincendu à entrà "variabili" in a ricerca di Windows, è cliccate "Variabili d'ambiente" in a finestra di pruprietà di u sistema chì si aprite. Seconda via: apri Pannule di controllo - Sistema - Impostazioni di sistema avanzate - "Variabili d'ambiente" in a scheda Optional ").
- Selezziunate a variabile PATH (senza sistema o usatore) è cliccate "Modifica".
- In a prossima finestra, cliccate nantu à "Crea" è specificate u caminu à a cartella cun l'uttrumenti di a Plataforma da u 1 u passu è applicate i cambiamenti.
Sì eseguite queste azioni in Linux o MacOS, ricercate in internet per sapè cumu aghjunghje a cartella cù l'utenu Piattaforma Android in PATH in sti sistemi operativi.
Cunnessione di a memoria interna di Android cum'è un Dispositiu di Staghjeramentu Massu
Ora avveremu à a parte principali di stu manuale - cunnessu direttamente a memoria interna di Android cume una unità flash à un computer.
- Rinviate u vostru telefonu o tablet in u modu di recuperu. Di solitu, avete bisognu di spegnere u telefonu, poi tene premutu u pulsante di accende è "volume in" di un certu tempu (5-6) secondi, è dopu a chjave di u fastboot, seleziona Modu di riparazione cù i tasti di u volume è scarica in stda, confermendu a selezzione cù una pressura breve. Pulsante di potenza. Per alcuni dispositivi, u metudu pò differisce, ma hè facilmente truvatu in Internet da a richiesta: "mudellu di riparazione di mudellu"
- Connettu u dispositiu à u computer via USB è aspettate un pocu finu chì hè configuratu. Se dopu a cunfigurazione in u Gestore di Dispositivi di Windows, u dispositiu hè visualizatu cù un errore, trova è installà u Driver ADB per u mudellu di u vostru dispositivo.
- Run u Ubuntu Shell (in u mio esempiu, hè Ubuntu in Windows 10 chì hè adupratu), a linea di cumunicazione o u terminal di Mac è tippu dispositivi adb.exe (Nota: adupru adb per Windows da Ubuntu in Windows 10. Ho dittu installà adb per Linux, ma allora ùn avia micca "vede" i dispositivi cunnessi - limità e funzioni di u sottosistema di Windows per Linux).
- Sì hè un risultatu di l'esecuzione di u cumunamentu, vedite un dispositivu cunnessu in a lista, pudete continuare. Altrò, inserisci u comando dispositivi fastboot.exe
- In stu casu, a periferica hè visualizzata, allora tuttu hè piazzatu correttamente, ma a ripresa ùn permette micca l'usu di cumandamenti ADB. Puderete avè a stallazione di recuperu persunalizata (vi prupone di truvà TWRP per u mudellu di u telefunu). Leggi ancu: Installazione di recuperu persunalizata nantu à Android.
- Dopu avè installatu u recuperu personalizatu, andate in questu è ripetite u cumandimentu di i dispositivi adb.exe - s'ellu hè fatti visibile, pudete andà.
- Inserite u cumandamentu shell shell di adb.exe e premete Invescia.
In ADB Shell, fighjemu i cumandamenti chì seguenti in ordine.
mount | grep / data
Cusì si riceve u nome di u blocu di a periferica, chì serà uteru ulteriormente (ùn perde micca di vista, ricurdate).
U comandamentu prossimu smusceva a sezione di dati nantu à u telefuninu in modo da pudemu cunnessu cun cumunamentu cum'è Mass Storage.
umount / data
Dopu, truvate l'indice di LUN di a partizione desiderata chì currisponde à u Dispositiu di Memorizazione Massiccia.
truvà / nomu-sys lun *
Parechje linee saranu visualizzate, sò interessate à quelli chì sò in a strada. f_mass_storagema ùn ne cunnoscenu micca chì (di solitu ghjunghje in lun o in lun 0)
In u prossimu cume usamu u nome di a pertenu da u primu passu è unu di i sentieri cù f_mass_storage (una di elli risponde à a memoria interna). S'ellu hè entratu unu sbagghiatu, riceverete un messaghju d'errore, allora pruvate u prossimu.
echo / dev / block / mmcblk0p42> / sys / devices / virtual / android_usb / android0 / f_mass_storage / lun / file
U passu successivu hè di creà un script chì connette u memoria interna à u sistema principale (tuttu u menu hè una longa linea).
echo "echo 0> / sys / devices / virtual / android_usb / android0 / enable && echo" mass_storage, adb "> / sys / devices / virtual / android_usb / android0 / functions && echo 1> / sys / devices / virtual / android_usb / android0 / enable "> enable_mass_storage_android.sh
Eseguite u script
sh enable_mass_storage_android.sh
A stu puntu, a sessione ADB Shell sarà chjusa, è un novu discu ("flash drive"), chì hè a memoria interna di Android, sarà cunnessu à u sistema.
In questu casu, in u casu di Windows, vi puderete dumandà di formattà u discu - ùn le fate micca (Windows ùn sà micca sapere cume cun da u sistema di file Ext3 / 4, ma parechji prugrammi di recuperu di dati ponu).
Recuperà i dati da u memoria interna di Android cunnessa
Ora chì a memoria interna hè cunnessa cume un drive regule, pudemu aduprà qualunque software di recuperu di dati chì pò travaglià cù partizioni Linux, per esempio, PhotoRec libera (dispunibule per tutti i sistemi operativi cumuni) o R-Studio pagatu.
Provu à fà azzioni cù PhotoRec:
- Scaricate è scompattate PhotoRec da u situ ufficiale //www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download
- Run u prugramma per Windows è lancia u prugramma in manera grafica, esegui u file qphotorec_win.exe (di più: recuperu di dati in PhotoRec).
- In a finestra principale di u prugramma in cima, selezziunate u dispositiu Linux (u novu discu chì avemu cunnessu). Qui di sà si sente un cartulare per a ripresa di i dati, è ancu selezziunate u tipu di u sistema di file ext2 / ext3 / ext. Se avete bisognu di luggeri di un certu tipu, vi pruponi di dà li manualmente (u "File Formati"), perchè u prucessu andrà più veloce.
- Ancu una volta, assicuratevi chì u sistema di lima correttu sia selezionatu (qualchì volta cambia).
- Inizià a ricerca di i file (cumincianu à a seconda passata, a prima cerca per l'intrate di i file). Quandu si trova, saranu automaticamente ripristinati in a cartella specifica.
In u me sperimentu, da 30 foto cancellate da a memoria interna in perfette condizioni, 10 sò stati ripristinati (megliu di nunda), per u restu - solu i vigneti, pumate di l'aghjetti png fatti prima a furmatu dinò. R-Studio hà mostratu circa u listessu risultatu.
Ma, in ogni casu, questu ùn hè micca un prublema di a manera chì funziene, ma u prublema di l'efficienza di a ripresa di dati in tali situazione. Nota ancu chì DiskDigger Photo Recovery (in modalità di scansione profonda cun root) è Wondershare Dr. Fone for Android hà mostratu risultati assai poveri nantu à u listessu dispositivo. Benintesa, puderete pruvà ogni altru strumentu chì vi permette di recuperà i file da partizioni cù u sistema di file di Linux.
Quandu u prucedimentu di riparazione hè finitu, rimuete u dispositiu USB connessu (cù i metudi adatti di u vostru sistema operativu).
Poi pudete riavvià u telefuninu selezziunà l'elemento pertinente in u menù di recuperu.