Prevenzione di u lanciatu di applicazioni micca da u magazinu in Windows 10 è l'aggiunzione di applicazioni à i permessi

In l'aggiornu di Windows 10 Creators (versione 1703), hè stata introdotta una nova caratteristica interessante: una interdizione di lanciare prugrammi per u desktop (vale à dì, lanciate u schedariu eseguibile .exe) è permesso di aduprà solu applicazioni da u Store.

Tale interdizione sembra qualcosa micca assai utili, ma in certi situazioni è per certi scopi pò esse dumandatu, in particulare in combinazione cù permittendu u lirgu di prugrammi individuale. Cume à pruibisce a lancia è aghjunghje prugrammi separati à a "lista bianca" - ulteriormente in l'istruzzioni. U situu nantu à sta situazione pò esse utile: Cuntrollu di i genitori Windows 10, Modu di chjassu Windows 10.

Impostà restrizioni per l'insegnamentu di prugrami chì ùn sò micca Store

Per impedisce u lanciatu di applicazioni micca da u Windows 10 Store, seguite sti passi simuli.

  1. Vai à Paràmetri (chiavi Win + I) - Applicazioni - Applicazioni è funzioni.
  2. In l'elemento "Sceglite da u postu da pudete arrugà applicazioni da" ponu unu di i valori, per esempiu, "Permette l'usu d'applicazioni solu in u Store".

Dopo u fattu di u cambiamentu, a prossima volta chì principiate un novu file exe, vedi una finestra cù u missaghju chì "Le impostazioni di u computer permettenu di installà solu e applicazioni verificate da u magazinu".

In questu casu, ùn si deve micca ingannatu da u "Install" in stu testu - u listessimu missaghju sarà quandu si eseguà un prugramma exe di terze parti, ancu quelli chì ùn necessitanu micca i diritti amministrativi di travaglià.

Permettendu à i prugrammi di Windows 10 in esecuzione

Se, quandu stabilisce e restrizioni, selezziunate l'elemento "Avvisa prima di stallà l'applicazioni chì ùn sò micca offerte in u Store", allora quandu si lancia prugrammi di terze parti, vedi u missaghju "L'applicazione chì tenteghja à stallà ùn hè micca una applicazione verificata da u Store".

In questo casu, sarà pussibile cliccà nantu à u "Installing Anyway" pulsante (quì, cum'è in u casu precedente, questu hè equivalente non solu à l'installazione, ma ancu à semplicemente lanciatu u prugramma portatili). Dopu avè lanciatu u prugramma una volta, a prossima volta chì cumincerà senza una richiesta - so.e. serà in a "lista bianca".

Ulteriori informazioni

Forse al mumentu u lettore ùn hè micca chiaru cumu a funzionalità descritta pò esse aduprata (dopu à tuttu, pò in ogni momentu pudè spegne u divisione o permessu di esecutà u prugramma).

Tuttavia, questu pò esse utili:

  • E restrizioni sò applicate à altri conti Windows 10 senza diritti di amministratore.
  • In un cunte non amministratore, ùn pudete micca cambià e impostazioni di permessi di avvicinamentu di l'applicazione.
  • L'applicazione accettata da l'amministratore diventa permessa in altri conti.
  • Per fà esecuzione di un'applicazione chì ùn hè permessa da un cuntabule regule, avete bisognu di entrà una password di amministratore. In questo casu, una password sarà necessariu per ogni prugramma .exe, è micca solu per quelli chì sò invitati a "Permette di fà cambiamentu in l'ordinatore" (à u cuntrattu di u cuntrollu di u contusu UAC).

Hè A funzione proposta permetterà di cuntrullà più ciò chì puderebbenu vene i utilizatori cumuni di Windows 10, aumentà a sicurezza è pò uttene à quiddi chì ùn usanu micca un account solu di un amministratore in un computer o un laptop (qualchì volta ancu cù UAC disabile).