ASRock Instant Flash 1.33


ASRock Istantaneu Flash hè un utilità integrata di flash progettata per aggiornà u BIOS nant'à e schede madri ASRock.

Lancia

Quest'uternità ùn hè micca un'applicazione di desktop di Windows, ma hè scrittu à a ROM cù u BIOS di a scheda madre. Hè accessu andendu andendu à l'impostazioni quandu u sistema incee (BIOS Setup). In una di e tabs (Smart o Avanzate) hè l'elemento corrispondente.

Aggiornamentu

Dopu u lancia, l'utillia scansione automaticamente tutti i media installati in u sistema è trova u firmware necessariu. Un algoritmu speciale ti permette di determinà accuratamente se pudete aduprà stu schedariu per l'aggiornamentu. Stu approcciu evita di alcuni di i periculi chì ricercanu manualmente. Per esempiu, a scelta di u firmware erratu pò dà à un malfunzionamentu di a scheda madre, trasformandola in un "mattinu".

Virtues

  • L'aggiornamentu si faci direttamente da u menu di configurazione di u BIOS, chì esclusa l'influenza di fattori esterni nantu à u prucessu;
  • Algorithm per a ricerca di l'ultimu firmware.

Inconvenienti

  • Lavora solu in cunsiglii ASrock;
  • Distributu solu cù BIOS.

ASRock Instant Flash hè una utility di flash per aggiornà u BIOS cù e so caratteristiche interessanti. Permette di effettuà sta operazione, ancu per quiddi utenti chì ùn anu mai scontruutu attività simili.

Software per l'aggiornamentu di u BIOS GIGABYTE @BIOS ASUS BIOS Update Ho avè bisognu di aggiornà u BIOS

Share l'articolo in reti sociali:
ASRock Instant Flash hè un utilità di flash incastitu in a ROM di schede di madre ASRock è cunsultatu per aggiornà u BIOS. Pud'à selezziunà indipendentemente u firmware di u discu duru aduprendu l'algitimu originale.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: ASRock
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.33