Cume sbarazzà di publicità in u navigatore

L'iPhone hè destinatu micca solu per e chiamate è SMS, ma dinò per creà foto è video di alta qualità. Hè pussibile grazie à l'eccellente fotocamera di u smartphone. Ma chì se l'utente hà presu una foto è l'accupatu di per via? Pò esse ripristinatu in parechji maneri.

Recuperà e foto cancellate

Se u pruprietariu di l'iPhone hà pruvucatu involuttivamente e foto importanti per ellu, pò, in certi casi, recuperarli. Per fà quessa, avete bisognu di verificà e impostazioni di iCloud è di iTunes per assicurà chì e funzioni necessarie sò abilitate per salvà e dati in u dispositivo.

Metudu 1: Cartana appena cancellata

U prublemu cù u ritornu di e fotografie eliminate pò esse risoltu semplicemente guardendu l'album "Recentemente cancellatu". Alcuni utilizatori ùn sàbbenu chì, dopu cacciate una foto da un album generale, ùn si sparisce, ma hè trasferita à "Recentemente cancellatu". U periodu di conservazione di i file in sta cartella hè di 30 ghjorni. In Metudu 1 L'articolo in seguitu spiega cume à recuperà i file da questu album, cum'è foto.

Leggi più: Cumu recuperà i video eliminati in iPhone

Metudu 2: iTunes Backup

Questu opzione hè adatta per quelli chì salvavanu tutti i dati nantu à u dispositiu in iTunes. Se l'utente fà una copia, pò ricuperà e foto precedentemente sguise, è ancu altri file (video, contatti, ecc.).

Per piacè, avverate chì tutte e informazioni chì sò apparse in l'iPhone dopu à a creazione di tale backup saranu perse. Puru, in anticipu, salvà tutti i schedari necessarii chì sò stati fattu dopu a data di creazione di a copia di backup.

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer è inserisci iTunes. Accedi à u vostru contu di ID Apple, se necessariu.
  2. Cliccate nantu à l'icona di u vostru dispositivo in cima di u schermu.
  3. Vai à la sezione "Revisione" in u menu a sinistra è selezziunate Restore da Copia.
  4. Confirmate a vostra scelta cliccendu nantu à "Ripristinare" in a finestra chì si vede.

Leghre ancu: L'iPhone ùn hè micca ripristinatu via iTunes: modi per risolve u prublema

Metudu 3: iCloud Backup

Per risturmà e foto cù questu metudu, verificate se l'utente hà u backup di iCloud è permette di salvà. In l'impostazioni pudete ancu scopre s'ellu ci hè una copia necessaria per data per restituisce i file persi.

  1. Andate à e vostre impostazioni di smartphone.
  2. Selezzi un item "Accounts and Password".
  3. Trova iCloud.
  4. In a finestra chì si apre, scorrite giù è cliccate nantu à "Backup to iCloud".
  5. Assicuratevi chì questa funzione sia attivata (u slider hè spostatu à a destra), a copia di backup esiste è ti si addice per data per ricuperà e foto perse.

Dopu avè verificatu a dispunibilità di una copia di backup di iCloud, procederemu à resettà tutte e impostazioni.

  1. Aprite le impostazioni di l'iPhone.
  2. Trova un puntu "Highlights" è cliccate nantu à ellu.
  3. Scorri finu u fondu è tocca "Reset".
  4. Per risolve u nostru prublema, ci vole à sceglie "Cancella cuntenutu è impostazioni".
  5. Conferma a vostra scelta inserendu un passcode.
  6. Dopu à quessa, u dispositiu si ripartisce è apparirà a finestra di configurazione iniziale di l'Uhone, induve avete bisognu di selezzià a voce "Restore da iCloud copy".

Cù iTunes, oltre à iCloud, pudete recuperà facilmente ancu e lunghe foto cancellate nantu à l'iPhone. L'unica condizione hè chì a funzione di backup deve esse attivata anticipatamente in l'impostazioni in modo da aghjuntu sempre e copie.