Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10

Verificà a integrità di i file di sistema Windows 10 pò esse utule s'ellu ci hè ragione di crede chì tali file sò stati danneggiati o sospettà chì un prugramma puderia cambià i file di sistema di u sistema operativu.

In Windows 10, ci sò dui strumenti per verificà l'integrità di i file di sistema protetti è riparativi automaticamente quandu si scopre un dannu - SFC.exe è DISM.exe, è u comando Repair-WindowsImage per Windows PowerShell (usando DISM per u travagliu). U secondu utilità integra u primu quallu SFC manca di recuperà i file danneggiati.

Nota: L'azione descritta in l'istruzzioni hè sicura, tuttavia, se avete fattu qualchì operazione relativa à a rimpiazzata o cambiava i file di sistema (per esempiu, per pudè installà temi di terze parti, ecc.) In risu di u restauru di i file di sistema. schedari, sti cambiamenti saranu annullati.

Usendu SFC per verificare l'integrità è a riparazione di i file di sistema Windows 10

Parechji utenti anu cunnosciutu cù u cumandatu per verificà a integrità di i file di sistema. sfc / scannow chì verifica automaticamente è ripara i file di sistema protetti di Windows 10.

Per eseguire u comando, si utilizza a linea di comando standard chì esiste da amministratore (pudete avè a linea di cumunicazione da l'administratore in Windows 10, scrivendu "Riga di comando" in a ricerca di a barra di applicazioni, poi clicchendu cù u cliccatu cù u cliccatu nantu à u risultatu truvatu - Run in administrator). u so sfc / scannow e premete Invescia.

Dopu avè inseritu u cumandamentu, una verifica di sistema inizierà, secondu i risultati chì i errori di integrità trovati chì ponu esse correzziunati (quiddi chì ùn pò esse più tardi) saranu automaticamente corretti cù u missaghju "U Programma di prutezzione di risorse di Windows hà sgugliatu i file danneggiati è li hà ristabilito" assenza vi riceverà un missaghju chì dichiara chì "a protezione di risorse di Windows ùn hà micca ritrovatu violazioni di integrità".

È ancu pussibule di verificà a integrità di un file di sistema specificu, per questo pudete aduprà u comando

sfc / scanfile = "path_to_file"

Tuttavia, quandu usu u comando, ci hè una sfumata: u SFC ùn pò micca risolve errori di integrità per i file di sistema chì sò attualmente in travagliu. Per risolve u prublema, pudete fà SFC via a linea di cumunicazione in l'ambiente di recuperu di Windows 10.

Fate una verifica di integrità di Windows 10 cù SFC in l'ambiente di recuperu

Per staccà in l'ambiente di recuperu di Windows 10, pudete aduprà i seguenti metodi:

  1. Andate à Opzioni - Aggiorna è Sicurezza - Rinnovà - Opzioni di download particulare - Ripartizà avà. (S'ellu ci vole a mancia, pudete ancu aduprà stu metudu: in a schermata di login, cliccate nantu à l'icona "on" in u dirittu inferiore, quindi fate spessu Maiusculi e cliccate "Restart").
  2. Stivali da un discu di riparazione pre-creatu Windows.
  3. Avvia da u discu d'installazione o un'unità flash aviabile cù a distribuzione di Windows 10, è in u prugramma d'installazione, in u schermu dopu di selezzione di a lingua, selezziunate "Ripristina sistema" in fondo à sinistra.
  4. Dopu, andate in "Risoluzione di i problemi" - "Impostazioni avanzate" - "Linea di comando" (se avete utilizzatu u primu di i metodi sopra elencati, sarà ancu bisognu di entrà a password d'amministratore di Windows 10). À u prughjettu di l'ordine, aduprà i cumandamenti seguenti in ordine:
  5. diskpart
  6. list volume
  7. uscita
  8. sfc / scannow / offbootdir = C: / offwindir = C: Windows (dove C - Sezione cù sistema installatu, è CWindows - U caminu à u cartulare di Windows 10, e vostre lettere pò differisce).
  9. Hè inizià a scansione di l'integrità di i file di sistema di u sistema operativu, mentre questu tempu u comando SFC puderà ripristinare tutti i file, sempre chì l'archivu di risorse di Windows ùn sia dannatu.

L'esplorazione pò cuntene per un tempu rimarciu - mentre l'indicatore di suvirinu lampeggia, u vostru computer o laptop ùn seghjja. Quandu hè finitu, chjate u prompt di comando è ripartite u computer in modu normale.

Riparazione di l'archiviu di Windows 10 cum'è perDM.exe

L'utilità Windows DISM.exe per distribuire è mantenere e immagini aiuta à identificà è risolve questi prublemi cù l'archiviazione di i componenti di sistema di Windows 10, da u quali sò veru copiate e versioni urigine cumandendu è riparendu l'integrità di i file di sistema. Questu pò esse utili in situazione in cui a prutezzione di e risorse di Windows ùn pò micca fà a recuperazione di i file, malgradu u dannu trovatu. In questu casu, u script hè u seguitu: restituisce a memoria di i componenti, è dopu di ricursu à aduprà sfc / scannow.

Per aduprà DISM.exe, lanciate un prompt di cumandamentu cum'è amministratore. Allora pudete aduprà i seguenti cumandi:

  • dism / Online / Cleanup-Image / CheckHealth - per informazione nantu à u statu è a presenza di danni à i componenti di Windows. In questo casu, a verità stessa ùn hè micca effettuata, ma solu i valori scritti in precedenza sò verificati.
  • dism / Online / Cleanup-Image / ScanHealth - Verificate l'integrità è a dispunibilità di i danni per i cumpi di l'archivu. Pò dighjà un bellu tempu è "stà" in u prucessu à 20 per centu.
  • dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth - pruduce è verifica è restaura automaticamente i file di sistema di Windows, è ancu in u casu precedente, piglia u tempu è ferma in u prucessu.

Nota: in casu di cumunamentu di risturazione di a conservazione di componenti ùn funziona micca per una ragione o un'altra, pudete aduprà u file install.wim (o esd) da a maghjina ISO Windows 10 montata (Cumu scaricà Windows 10 ISO da u situ di Microsoft). necessariu recuperu (u cuntenutu di a maghjina deve esse uguale à u sistema installatu). Pudete fà sta cù u cumandatu:

dism / Online / Pulizia-Immagine / RestoreHealth / Origine: wim: path_to_wim: 1 / limitaccess

Invece di .wim, pudete usà u file .esd in a stessa manera, sostituendu tutti i wim cu esd in u cumandatu.

Quandu usando i cumandamenti specificati, u logu di e azzioni eseguite hè salvatu in Loghi di Windows CBS CBS.log è Scrizzioni di Windows DISM.

DISM.exe pò esse utilizatu ancu in Windows PowerShell in esecuzione cum'è un amministratore (pudete lancia da u menu cliccate dirittu nantu à u bottu Start) cù u comando Riparazione-Image di Windows. Esempii di cumandi:

  • Riparazione-WindowsImage -Online -ScanHealth - Controlla perchè dighjà i file di sistema.
  • Riparazione-WindowsImage -Online -RestoreHealth - Verificate è riparate i danni.

Modi addiziunali per recuperà a memoria di i componenti se quì sopra ùn riesce micca: Riparazione di u salvataggio di 10 componenti di Windows.

Cum'è si pò vede, a verificà a integrità di i schedari in Windows 10 ùn hè micca una missione così diffusa, chì pò aiutà, in parti, risolve una varietà di prublemi di l'OS. Se ùn pudessi micca, forse sarete aiutatu da alcune di e opzioni in l'istruzzioni per Ripristinà Windows 10.

Cumu verificà a integrità di i file di sistema Windows 10 - video

Suggeriscu ancu di cunnuscite u video, in cui l'usu di i cumandi di basa veru integrità hè presentatu visivamente cù qualche spiegazione.

Ulteriori informazioni

Se sfc / scannow riporta chì a prutezzione di u sistemu ùn hà micca ripristinatu i file di sistema, è ripristinendu l'archiviazione di i componenti (è poi riavanu sfc) ùn hà risoltu u prublema, pudete vede chì i file di sistema sò danneggiati riferendu à u log CBS. log. Per esportà l'infurmazioni necessarie da u log à u file testu sfc nantu à u desktop, aduprà u comando:

findstr / c: "[SR]"% windir% Logs CBS CBS.log> "% userprofile%" Scrittura sfc.txt "

D'altronde, in base à alcune recensioni, a verifica di l'integrità cun SFC in Windows 10 pò rilevà u dannu subitu dopu installazione di l'aggiornamentu cù un novu costruisce sistema (senza a capacità di ripararli senza installà una nova versione "pulita"), è ancu per alcune versioni di driver di schede video. S'ellu hè statuu un errore per u file opencl.dll, se unu di queste opzioni accade è probabilmente ùn duvite micca fà una azzione.