Cyberlink Mediashow 6.0.43922.3914

Comu sapete, u prugrammu AVG PC TuneUp hè unu di i migliori per ottimizzà u sistema operativu. Tuttavia, parechji utilizatori ùn sò micca praticati da prufessiunale pè trattà un strumentu tali putente, mentre altri credenu chì u costu di a versione pagata di u prugramma hè troppu alta per e so capacità reali, cusì utilizendu l'opzione di 15 ghjorni, decidenu abbandunà stu serie di utilità. Per entrambi i tipi di utilizatori sopra, in stu casu, a quistione di cume rimuovere AVG PC TuneUp diventa pertinente. Scriviamu cumu fate quessa.

Rimuà cù l'utili standard di Windows

A prima cosa chì vene in menti hè di rimuovere u pacchetto utilità AVG PC TuneUp cù attrezzi standard di Windows, cume ogni altro prugramma. Seguemu l'algititiu di stu metodo di rimozione.

Prima di tutti, via u menu di Start, andate in u Pannello di cuntrollu.

Dopu, andate in una di e sezioni di u Pannellu di cuntrollu - "Uninstall Programs".

Davanti à noi ci hè una lista di tutti i prugrammi chì sò installati in u computer. Tra questi stanu cercendu AVG PC TuneUp. Selezziunu sta voce cù un cliccatu di u bottinu sinu di u mouse. Poi, cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi" situatu in cima di u sorsu di a disinstallazione.

Dopu avemu cumplitu sta azzione, u disinstallatore standard di AVG hè lanciatu. Ci offre di riparà o di sguassà u prugramma. Chì avemu da dì uninstallu, cliccate nantu à l'elemento "Elimina".

Dopu, u disinstallatore impiega una cunferma chì vulemu realmente rimuà u pacchinu di utilità, è ùn fate micca erru a i passi per esecutà u. Cliccate nantu à u pulsante "Sì".

Dopu à quessa, u prucessu di disinstallazione di u prugramma principia direttamente.

Quandu a procedura di disinstallazione hè finita, un messaggio apparisce chì afferma chì a rimozione di u prugramma hè finita. Fate un clic nantu à u "Finish" per uscire da u disinstallatore.

Cusì, avemu cacciatu u cumunicu utilità AVG PC TuneUp da u computer.

Uninstall da i prugrammi di terze parti

Ma, purtroppu, micca sempre cù l'aiutu di strumenti di Windows incorporati pudete rimuovere i prugrammi senza una traccia. Ci sò carti separati micca cancellati è cartulari di prugramma, cum'è entrate in u registru di Windows. È, naturalmente, un set cusì cumpletu di utilità, chì hè AVG PC TuneUp, ùn pò esse completamente eliminatu in u modu usuale.

Allora, se ùn vulete micca i file residui è i voci di u registru rimanerete in u vostru computer, chì affereranu spaziu è rallentà u sistema, allora hè megliu aduprà AVG PC TuneUp per rimuovere utilità specializate di terze parti chì eliminanu l'applicazioni senza una traccia. Unu di i migliori di questi prugrammi è Revo Uninstaller. Amparemu cumu, cù l'esempiu di sta utilità per disinstallà l'applicazioni, disinstalla AVG PC TuneUp.

Scaricate Revo Uninstaller

Dopu avè lanciatu Revo Uninstaller, si apre una finestra in cui sò accessu e scelte rapide di tutti i prugrammi installati nantu à u computer. À mezu à elli sò ognunu per u prugramma AVG PC TuneUp, è marcà cun un clicu nantu à u bottinu sinu di u mouse. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Elimina" chì si trova in a barra di strumenti di Revo Uninstaller.

Dopu avè fattu sta azzione, Revo Uninstaller crea un punto di riparazione di u sistema.

Dopu, in modalità automatica, u disinstallatore standard di AVG PC TuneUp hè lanciatu. Facemu esattamente e manipulazioni cume quandu era lanciatu cù a disinstallazione standard di prugrammi di Windows, chì hè statu discu sopra.

Quandu u disinstallatore hà cancellatu AVG PC TuneUp, torna à a finestra di utilità di Revo Uninstaller. Per verificà se i file residui, cartelle è registrazioni rimanganu dopu a disinstallazione, cliccate nantu à u pulsante "Scansione".

Dopu à ciò, u prucedimentu di scansione si principia.

Una volta finita a procedura, si vede una finestra in a quale videmu quali entrate di u registru in relazione cu u prugramma AVG PC TuneUp ùn sò micca cancellati da u disinstallatore standard. Cliccate nantu à u bottinu "Selezzi tutto", per marcà tutte e voci, è dopu u bottinu "Elimina".

Dopu à questu, una finestra si apre davanti à noi cun un elencu di file è cartelle chì restanu dopu à disinstallà AVG PC TuneUp. Da u listessu modu cum'è l'ultima volta, cliccate nantu à u pulsante "Select All" è "Delete".

Dopu avè fattu tutte queste azioni, l'utile di AVG PC TuneUp sarà sparitu completamente da u computer senza una traccia, è torneremu à a finestra principale Revo Uninstaller, chì pò esse ora chiusa.

Comu pudete vede, ùn hè micca sempre pussibule di sguassà i prugrammi da un computer, in particulare di chjamati cum'è u AVG PC TuneUp mischjatu, cù i metodi standard. Ma, per fortuna, cù l'aiutu di utilità di terze parti chì si specializzanu in a rimucchja tali applicazioni, a rimozione cumuna di tutti i file, cartelle è registrazioni relative à e attività di AVG PC TuneUp ùn fà nant'à prublemi particulari.