Risolvendu u prublema di resettà u tempu in u computer

L'utenti di u sistema operativu Ubuntu anu a capacità di installà u serviziu Yandex.Disk nube nantu à u so computer, logà o registrà cun isse, è interagisce cù i file senza prublemu. A prucedura di stallazione hà e so caratteristiche caratteristiche è si esegue cù una console classica. Tentaremu di descriviri tuttu u prucessu più dettu cusì pussibile, dividendu u passu per facilità.

Installà Yandex.Disk in Ubuntu

L'installazione di Yandex.Disk hè fatta da i repositarii di l'utenti è ùn hè praticamente nisunu da a messa in eguale missione cù altri prugrammi. L'utente hà da registà solu i cumandamenti curretti in "Terminal" è seguite e istruzioni dette, ponendu certi parametri. Facciamo tuttu in ordine, cumincendu da u primu passu.

Passu 1: Scaricate i componenti necessarii

Come annunziatu sopra, scaricà i cumponenti di l'installazione deriva da repositarii di utilizatori. Una tale azzione pò esse svolta sia cù u navigatore, sia per cumanduli di console. Scaricà per mezu di un browser web simu quellu:

Scaricate l'ultima versione di Yandex.Disk da u repository d'utenti.

  1. Cliccate nantu à u ligame di sopra è cliccate nantu à l'iscrizzione rispettu per scaricà u pacchettu DEB.
  2. A apriremu passà "Installazione di Applicazioni" o ghjustu salvà u pacchettu à u vostru computer.
  3. Dopu avè principiatu cù u strumentu di stallazione standard, dighjà cliccà nantu à "Install".
  4. Autenticate inserendu a vostra password di cuntate e aspettate chì l'installazione sia finita.

Se questu metudu di disemballing DEB-packages ùn pò micca, ti cunsiglii di cunnuscite ancu altre opzioni dispunibili in u nostru articulu separatu, cliccendu nant'à u ligame chì seguitu.

Installà i pacchetti DEB in Ubuntu

A volte hè più faciule da inserisce solu un cumandamentu in a console, in modo da tutte e azzioni di sopra si facenu automaticamente.

  1. Inizià à fughjendu "Terminal" cun menù o una chjave calda Ctrl + Alt + T.
  2. Inserite una stringa in a scatulaecho "deb //repo.yandex.ru/yandex-disk/deb/ stable main" | sudo tee -a /etc/apt/sources.list.d/yandex.list> / dev / null && wget //repo.yandex.ru/yandex-disk/YANDEX-DISK-KEY.GPG -O- | sudo apt-key add - && sudo apt-get update && sudo apt-get install -y yandex-diske premete a tasca Enter.
  3. Scrivite u vostru password per u vostru contu. I caratteri inseriti ùn sò micca visualizzati.

Passu 2: Primo lanciu è installazione

Ora chì tutti i cumpunenti necessarii sò in u computer, pudete procedere à u primu lanciu di Yandex.Disk è a procedura per configurà lu.

  1. Crea una nova cartella in a vostra casa di casa induve tutti i file di prugramma saranu salvati. Questu aiuta una squadramkdir ~ / Yandex.Disk.
  2. Installate Yandex.Disk attraversosetup di yandex-disce sceglite se usà un servitore proxy. Ulteriormente vi sarà offerta di inserisce u login è a password per una entrata in sistema è di definisce una cunfusione standard. Basta chì seguite l'instrumentu visualizatu.
  3. U clientela hè lanciata cù u cumandamentuu discu di yandexe dopu à riavvià u computer hè attivatu automaticamente.

Passu 3: Installate l'indicatore

Ùn hè micca sempre conveniente lanciare è configurà Yandex.Disk per mezu di a console, allora vi propunemu di aghjuntu l'icona nant'à u sistema, chì vi permette di travaglià in l'interfaccia grafica di u prugramma. Sarà ancu adupratu per autorizà, selezziunate u cartulare in casa è altre azzioni.

  1. Duvete aduprà i file da u repository d'utenti. Hè caricate in u computer cù u cumandamentusudo add-apt-repository ppa: slytomcat / ppa.
  2. Dopu, li biblioteche di sistema sò aggiornati. A squadra hè responsabile per questu.sudo apt-get update.
  3. Rassu solu per compilà tutti i schedari in un prugramma scrivendusudo apt-get install install yd-tools.
  4. Quandu u chjamatu per aghjunghje novu pacchetti, selezziunu D.
  5. Cominciate cù l'indicatore scrivendu in "Terminal"yandex-disc-indicator.
  6. Dopu qualchi secondi, a finestra di stallazione di Yandex.Disk compare. U primu vi sarà dumandatu se aduprà un servitore proxy.
  7. Dopu, specificate a cartella predefinita per a sincronizazione di file o creà una nova in u cartulare di casa.
  8. U caminu à u schedariu cù u token lascià u standard se ùn vulete micca cambià u.
  9. Questu cumpleta a procedura di configurazione, pudete avè l'iniziu cù l'icona chì sarà aghjunta à u menù dopu a procedura di installazione hè finita.

Di sopra, ci hè statu piazzatu per i trè passi di installazione è configurazione Yandex.Disk in Ubuntu. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di complicatu in stu; avete bisognu di seguità tutte e istruzzioni chiaramente, è ancu attenta à u testu, chì pò apparse qualchì volta in a console. Se l'errori succediscenu, leghje a descrizzione, decidite per sè o truvate a risposta in a documentazione ufficiale di u sistema operativu.