Aggiornu Windows 10 à l'ultima versione

L'utenti di u client di posta Outlook aghju spessu à scuntrà u prublema di salvà e-mail prima di reinstallà u sistema operativu. Stu prublema hè particolarmente acutu per quiddi utenti chì anu bisognu à tene una currente persunale, sia personale o travagliu.

Un prublema simile hè ancu applicatu per quiddi utenti chì travaglianu in diversi computer (per esempiu, à u travagliu è in a casa). In tali casi, qualchì volta hè necessariu per trasmette lettere da un computer à un altru è ùn hè micca sempre cunsideratu di fà quellu cun l'inoluzione regula.

Hà per quessa, oghje avemu da parlà cumu pudete salvà tutte e vostre lettere.

In fatti, a soluzione à stu prublema hè assai semplice. L'architettura di u client email di Outlook hè tale chì tutti i dati sò salvati in schedari separati. I file di dati anu l'estensione .pst, è i file cù e lettere - .ost.

Dunque, u prucedimentu di salvà tutte e lettere in u prugramma hè guasgiu à u fattu chì avete bisognu di copià questi file à una unità flash USB o qualsiasi altra media. Dopu, dopu a reinstallazione di u sistema, i schedari di dati vogliono esse scaricati in Outlook.

Allora principiamu per copià u schedariu. Per scopre in quale cartulare ci hè un archivio di dati, ci vole:

1. Aprite Outlook.

2. Andà à u menu "File" è aprite a finestra di configurazione di u cuntu in a sezione di detagli (per questo, selezziunate l'elemento corrispondente in a lista "Impostazioni di u cuntu").

Ora resta à andà à la scheda "Dati di Fichje" è vede quì sò i archivi necessari.

Per andà à a cartella cù i file, ùn hè necessariu aprite l'esploratore è cercà quì queste cartelle in essa. Solu selezziunate a linea desiderata è cliccate "Open file location ...".

Ora copiate u lima in una unità flash USB o in un altru discu è pudete procedere per reinstallà u sistema.

Per rende tutti i dati à u locu dopu a reinstallà u sistema operativu, hè necessariu fà i stessi passi chì sò stati spiegati sopra. Solu, in a finestra "Account Settings", bisogna cliccà nantu à u "Add" e selezziunate i file salvati in precedenza.

Cusì, avè passatu solu un paru di minuti, avemu salvatu tutti i dati di Outlook è avà pudemu procedere per reinstallà u sistema.