Ripristinà un account Google in Android

Un prugramu famoso per visualizà i file video KMP Player hà solu un gran numeru di possibilità. Una di queste possibilità hè di cambià a banda sonora di un filmu, sì chì diverse tracce sò presenti in u schedariu o avete una traccia audio cum'è un schedariu separatu. Questo ti permette di cambià trà diverse traduzioni o selezziunate a lingua originale.

Ma l'utente chì prima accende u prugramma pò ùn capisce micca cume cambià a lingua di voce. Amparatu per amparà à fate quessa.

Scaricate l'ultima versione di KMPlayer

U prugramma ti permette di cambià tracce audio chì sò già incorporate in u video, è cunnessu unu externu. Prima, cunsiderate a variante cù e versioni differente di voce agente cucita in a video.

Cume cambià a lingua vocale incorporata in u video

Accende u video in l'applicazione. Fate un clic destro in a finestra di prugramma è sceglite l'elemento di menu Filtri> KMP Splitter incorporato LAV. È ancu pussibule chì l'ultima voce di menu avrà un altru nomu.

A lista chì si presenta presenta un set di voci dispunibili.

Sta lista hè marcata "A", ùn confundite micca cù u canale video ("V") è a cambiamentu di sottotituli ("S").

Selezziunate a voce interessata, guardate u filmu in più.

Cume aghjunghje una traccia audio di terza parte in KMPlayer

Come annunziatu, l'applicazione hè capaca di caricare piste audio esterne, chì sò un schedariu separatu.

Per carregà una tale traccia, fate un clic destro nantu à u schermu di u prugramma è selezziunate Avertu> Caricà a traccia audio di u externu.

A finestra s'hè aperta à sceglie u schedariu desideratu. Selezziunu u schedariu audio desideratu - ora u schedariu selezionatu ti sunerà cum'è una tracce sonora in u film. Questu metudu hè una cosa più complicata di a scelta di a voce chì cumanda annantu à u video, ma permette di guardà un film cù u sonu chì vulete. A verità hà da cercà una pista adatta - u sonu deve esse sincronizatu cù u video.

Allora avete amparatu à cambià a lingua vocale in u eccellente lettore video KMPlayer.