Risoluzione di i problemi di risoluzione di l'errore 0xc000007b in Windows 7

In Windows 7, ci sò operazioni chì sò impossibili o difficiule d'arrivà cù una interfaccia grafica regula, ma ponu effettivamente esse eseguita à traversu l'interfaccia "Command Line" cù l'interprete CMD.EXE. Considerà i cumandamenti basi chì l'utente ponu aduprà quandu uttenenu l'utellu specificatu.

Vede ancu:
Comandi di base Linux in u Terminal
Esecuzione di a "Linea di Command" in Windows 7

Lista di cumandamenti base

Incù l'aiutu di cumandi in a "Linea di Command", vari utilità sò lanciati è certe operazioni sò fatti. Spessu, l'espressione di cumandamentu principale hè aduprata cù una serie di attributi scritti da una slash (/). Hè tali attributi chì principianu l'esecuzione di operazioni specifiche.

Ùn avemu micca definitu un scopu per descrivinu assolutamente tutti i cumanduli aduprati quandu utilizanu l'uttrulu CMD.EXE. Per ciò, aghju à scrive più di un articulu. Tentaremu di sfruttà nant'à una pagina una infurmazione nantu à e spezie di comando più utili è popolari, rompendu li in gruppi.

Fighjate utilità di sistema

Prima di tutti, cunsiderate l'espressioni chì sò responsabile per l'iniziale di utilità di sistema impurtante.

Chkdsk - lancia l'utilità Check Disk, chì verifica i disci dure di u computer per l'errore. Quest'espressione di cumunamentu pò esse inserita cun attributi addiziunali chì, à u so, scatenanu l'esecuzione di certe operazioni:

  • / f - ripresa di u discu, in casu di rivelazione d'errori logichi;
  • / r - ripristinamentu di i settori di a vittura in casu di rilevazione di danni fisici;
  • / x - u fermu di u discu duru specificatu;
  • / scansione - Scansione davanti à u tempu;
  • C:, D:, E: ... - indicazione di unità logiche per scansione;
  • /? - Chjama per aiutu nantu à l'utilità Check Disk.

Sfc - Run u utilità per verificà a integrità di i file di sistema Windows. Quest'espressione di cumunamentu hè più spesso usata cù l'attributu / scannow. Gestisce un strumentu chì verifica i schedari di u sistema per a conformità à e norme. In casu di danno, in presenza di u discu di stallazione ci hè una possibilità di ripristinà l'integrità di l'oggetti di sistema.

Operà cù i file è cartulari

U prossimu gruppu di espressioni hè destinatu à travaglià cù i file è i cartulari.

APPEND - aprite i file in un cartulare specifitu da l'utente cume siano stati in u cartulare impurtatu. Un prerequisiziu hè di specificà u parcorsu à a cartella à a quale l'azzione sarà applicata. A registrazione hè fatta secondu u mudellu seguente:

appendice [;] [[computer disk:] path [; ...]]

Quandu aduprate stu comando, pudete aduprà i seguenti attributi:

  • / e - scrivite una lista cumpleta di file;
  • /? - lancia aiutu.

ATTRIB - U cumandamentu hè destinatu à cambià l'attributi di i file o cartulari. Come in u casu precedente, a condizione obbligatoria hè di entrà, assai cun l'espressione di cumunamentu, u chjassu cumpletu per l'oggetto tracciatu. E chjate seguenti sò aduprate per definisce l'attributi:

  • h - nascosto;
  • s - sistema;
  • r - sola lettura;
  • a - archiviu.

Per applicà o disattivà un attributu, un segnu hè piazzatu rispettivamente davanti à a chjave. "+" o "-".

COPIA - adupratu per copià i file è i direttori da un cartulare à l'altru. Quandu aduprate u cumandamentu, hè necessariu indichà u parcorsu cumpletu di l'oggetto copia è di u cartulare cui sarà fattu. L'indirizzi chì seguitanu pò esse adupratu cù questu espressione di cumandamentu:

  • / v - a validazione di a copia;
  • / z - copia di oggetti da a rete;
  • / y - riscrittu di l'oggiu finale se i nomi si casciavanu senza conferma;
  • /? - Aiutazione di attivazione.

DEL - Eliminà i file da u cartulare specificatu. L'espressione di cumunu dà a capacità di aduprà un numeru di attributi:

  • / p - l'inclusione di una richiesta per cunfirmà l'eliminazione prima di manipula ogni oggettu;
  • / q - disattivà a query durante a cancellazione;
  • / s - rimuovere l'oggetti in i direttori è i sottodirectory;
  • / a: - cancellazione di l'oggetti cù l'attributi specificati chì sò attribuiti aduprendu e stesse chiavi cum'è l'usu di u comando ATTRIB.

RD - hè analògicu a l'espressione di cuntrollu di nanzu, ma elimina micca i file, ma i cartulari in u cartulare specificatu. Quandu hè usatu, pudete aduprà i stessi attributi.

DIR - mostra una lista di tutte le sottodirectory è di i file chì si trovanu in u cartulare specificatu. Insemi cù l'espressione principale, i impegni chì seguitanu sò applicati:

  • / q - ottenimentu di l'infurmazioni nantu à u pruprietariu di u schedariu;
  • / s - mustrate a lista di file da u cartulare specificatu;
  • / w - elencate l'output in parechje colonne;
  • / o - Ordinà a lista di l'oggetti visualizzati (e - per estensione; n - cù nome; d - per data; s - per dimensione);
  • / d - a mostra di a lista in parechje colonne cù l'ordinazione per queste colonne;
  • / b - mostra solu nomi di file;
  • / a - mappamentu di oggetti cù certi attributi, per l'indicazione di chì stesse chiavi sò aduprate cum'è l'usu di u comando ATTRIB.

REN - utilizzatu per rinominà e directory. L'argumentu à u cumandamentu induce u caminu à l'oggetto è u so novu nomu. Per esempiu, per rinominà u schedariu file.txt, chì si trova in a cartella "Cartella"situatu in u directory radice di u discu Din u schedariu file2.txt, inserite l'espressione seguente:

REN D: cartulare file.txt file2.txt

MD - Disignatu per creà una nova cartulina. In a sintassi di i comandhe, bisogna specificà u discu chì avete da truvà u novu directory, è u cartulare induve si trova s'ellu si hè annidatu. Per esempiu, per creà un directory folderNchì si trova in u cartulare cartella nantu à u discu E, inserite l'espressione seguente:

md E: cartulare

Operà cù i file di testo

U blocu successivu di cumandamenti hè destinatu à travaglià cù u testu.

TIPO - visualizza u cuntenutu di i file testu nantu à u schermu. L'argumentu necessariu à stu cummentu hè u chjassu cumpletu cù u oghju in cui u testu deve esse vistu. Per esempiu, per vede u cuntenutu di u schedariu file.txt, situatu in a cartella "Cartella" nantu à u discu D, hè necessaria l'espressione di u comando:

TYPE D: cartella file.txt

PRINT - stampà u cuntenutu di un file di testu. A sintassi di questu cummentu hè simile à a precedente, ma invece di visualizà u testu in u schermu, hè stampatu.

TROVA - cerca una stringa di testu in i file. Insemi cù stu cumandamentu, devi specificà u caminu à l'oggetto in cui a ricerca hè effettuata, è u nome di a stringa di ricerca, racchiusi tra virguli. Inoltre, i caratteri seguendu si applicanu cun quest'espressione:

  • / c - mostra u numeru totale di linee chì cuntenenu l'espressione di ricerca;
  • / v - E righe di uscita chì ùn cuntenenu micca l'espressione di ricerca;
  • / I - cerca senza registru.

U travagliu cù conti

Usendu a linea di cume, pudete visualizà l'infurmazioni nantu à l'utenti di u sistema è li gestisci.

Dito - vene l'infurmazione nantu à l'utenti registrati in u sistema operativu. L'argumentu impiegatu di stu cummentu hè u nome di l'utente chì vene nantu à u persunu di dati. Pudete ancu aduprà l'attributu / i. In questu casu, l'infurmazioni si vedenu in a versione di lista.

Tscon - mene l'unione di una sessione utente à una sessione terminal. Quandu aduprate stu mandatu, hè necessariu specificà l'identità di sessione o u so nome, è a parola di l'utente à cui appartene. A password deve esse specificata dopu u attributu / PASSWORD.

U travagliu cù i processi

U blocu di seguitu di cumandamenti hè destinatu à gestisce i processi nantu à un computer.

QPROCESS - cuntenendu dati nantu à i processi in esecuzione nantu à u PC. Nantu à l'infurmazioni di uscita sò presentate u nome di u prucessu, u nome di l'utente chì hà lanciatu, u nome di a sessione, l'ID è PID.

TASKKILL - Usatu per completà i processi. L'argumentu necessariu hè u nomu di l'elemento da fermà. Hè indicatu dopu u attributu / Im. Pudete puru finì micca per nomu, ma per ID di prucessu. In stu casu, l'attributu hè adupratu. / Pid.

Messa in rete

Usendu a linea di cume, hè pussibile controllà diverse azzioni in rete.

GETMAC - si mette à vede l'indirizzu MAC di a scheda di rete cunnessa à u computer. S'ellu ci hè più adattatori, tutti i so indirizzi sò visualizzati.

NETSH - Inizia u lance di l'utilità cù u nomu, chì serve per fà vede l'infurmazioni nantu à i parametri di a rete è u so cambiamentu. Questu cumandamentu, per via di a so larga funziunità, hà un numeru numeru di attributi, ciascuna di i quali hè responsabile per eseguendu un compitu specificu. Per sapè più infurmazioni nantu à esse, pudete aduprà l'aiutu applicendu a espressione di u comando:

netsh /?

NETSTAT - mostra di informazioni statistiche in i cunnessioni di rete.

Altri cumandamenti

Ci sò dinò un mumentu di altre espressioni di cume dighjà usate quandu usanu CMD.EXE, chì ùn pò esse spartite in gruppi separati.

TIME - Veda è imposta u tempu di u sistema PC. Quandu inserite questu espressione di cumandamentu, l'ora attuale hè affissata nantu à u schermu, chì pò esse cambiata in ogni altra parte di a linea di fondu.

Data - U cumandamentu nantu à a sintassi hè cumpleta simile à u precedente, ma hè usatu per ùn vede micca e cambia u tempu, ma per eseghje queste procedure per a data.

COTTURA - spegne u computer. St'espressione pò esse aduprata sia in localu sia in iutu.

BREAK - Disattivà o inizià u modu di trasfurmamentu di una combinazione di pulsanti Ctrl + C.

Echo - Mostra messaggi di testu è hè usatu per cambià i so modi di visualizzazione.

Ùn hè micca un elencu cumpletu di tutti i cumandi chì sò aduprati quandu utilizanu l'interfaccia CMD.EXE. Tuttavia, avemu pruvutu à divulgà i nomi, è puru scriviri brevemente a sintassi è funzioni principali di quelli più popolari, per facilità, dividendu in gruppi per u scopu.